Microsoft Dynamics CRM connector voor Twinfield

Als eerste Microsoft Dynamics CRM partner ontwikkelde BusinessBase voor haar klanten een webservices connector tussen haar Extra/Enterprise modules voor Microsoft Dynamics CRM en Twinfield. Veel ICT, Media, Telecom en Consultancy bedrijven gebruiken de oplossingen van BusinessBase op basis van Microsoft Dynamics CRM voor hun totale operationele bedrijfsvoering van lead tot factuur en van verkoop tot service.

Nadat de facturen in Microsoft Dynamics CRM Extra/Enterprise zijn verwerkt worden de journaalposten uitgewisseld met Twinfield. Het saldo van de openstaande posten wordt weer gesynchroniseerd naar Microsoft Dynamics CRM. BusinessBase ondersteunt een journaalposten uitwisseling tussen Microsoft Dynamics CRM Extra/Enterprise en Twinfield voor inkoop, verkoop en voorraadboekingen.

Twinfield is de marktleider in online administraties in Europa
Twinfield is een internationale webdienst voor online boekhouden. Met meer dan 80.000 administraties en bijna 40.000 abonnees in 22 landen is Twinfield de eerste en grootste webdienst voor online boekhouden in Europa, dat geroemd wordt door zowel Gartner als IDC. Abonnees hebben toegang tot hun online boekhouding, vanaf iedere plaats en op ieder gewenst tijdstip via een veilige internetverbinding. Online boekhouden van Twinfield is beschikbaar tegen een flexibel abonnementstarief per maand.

BusinessBase automatiseert de professional
BusinessBase is een toonaangevende branchespecialist in het leveren van geïntegreerde online en offline CRM/ERP bedrijfssoftware voor technologie-, media- en telecombedrijven met 10-200 medewerkers. De webbased bedrijfsoplossingen voorzien in een sterke integratie tussen alle bedrijfsonderdelen van een ICT-bedrijf. BusinessBase baseert haar oplossingen op de nieuwste Microsoft technologie (Dynamics) en heeft een succesvolle focus op een dynamische branche. Inmiddels wordt BusinessBase software gebruikt bij meer dan 600 bedrijven.

> Meer nieuws

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.