Dari IT services live met Microsoft Dynamics CRM van BusinessBase

Ook Dari IT services gebruikt nu Microsoft Dynamics CRM Extra van BusinessBase voor al hun verkoop, inkoop, projecten, contracten en facturering.

Dari heeft een duidelijke visie op automatisering van computernetwerken voor bedrijven en instellingen tot zo'n 250 werkplekken. Binnen deze visie staat 'doen waar je goed in bent' centraal. Om stabiele en veilige netwerken te kunnen garanderen zijn strategische partnerships aangegaan met producenten en leveranciers van producten en diensten. Hiernaast werken zij met partners die beter zijn in andere zaken, zoals het aanleggen van gecertificeerde bekabeling of de implementatie van een ERP systeem.

In fase 2 start Dari IT services met de implementatie van de BusinessBase Customer Service Portal. Realtime geïntegreerd met Microsoft Dynamics CRM, waardoor hun klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week direct in contact staan met hun service afdeling.

> Meer nieuws

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.