BusinessBase Customer Service Portal

Als eerste Microsoft Dynamics partner ontwikkelde BusinessBase op basis van de Microsoft CRM accelerator een Customer Service Portal die realtime is geïntegreerd met Microsoft Dynamics CRM. Uw klanten kunnen nu 24 uur per dag, 7 dagen per week direct in contact kunnen staan met uw service afdeling en krijgen toegang tot hun specifieke gedeelte van uw Customer Service Portal.

De Portal is meertalig en realtime geïntegreerd met uw Microsoft Dynamics CRM software. Alle communicatie over calls/cases/tickets tussen uw klanten en uw servicemedewerkers zijn een-op-een zichtbaar op de Portal en in Microsoft Dynamics CRM. De Portal kan met logo’s en kleurstelling eenvoudig worden aangepast op uw specifieke huisstijl en geïntegreerd worden in uw website.

  • Callregistratie
  • Installed base (serienummer) integratie
  • Knowledge Base
  • Klantdocumentatie (o.a. factuurhistorie)
  • Sharepoint integratie

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.