7 redenen om te migreren naar Dynamics CRM 2013

Maakt u nog altijd gebruik van Dynamics CRM 4.0 of 2011 en staat u voor de keuze om te migreren naar de nieuwste versie CRM 2013? Wat zijn de voordelen en wat levert dat u op?

Microsoft heeft vorig jaar de nieuwste versie Dynamics CRM 2013 in de markt gezet met als belangrijkste wijzigingen de compleet nieuwe procesgestuurde user interface, de social integratie en mobiele mogelijkheden voor tablets en smartphones. CRM 2013 biedt de gebruiker een moderne bedrijfstoepassing die perfect werkt op diverse apparaten - volledig is geïntegreerd met Microsoft (Office 365) Exchange, Lync, Skype, Yammer en SharePoint - en gebaseerd is op de volgende thema's:

Dynamics 2013

Strakker, sneller en intuïtiever zonder pop-ups

De nieuwe versie Microsoft Dynamics CRM 2013 heeft een compleet nieuw uiterlijk gekregen wat de gebruikerservaring sterk zal verbeteren en de bedrijfsprocessen zal vereenvoudigen. U krijgt alle klantinformatie die u nodig heeft in één scherm te zien en met slechts één klik verschijnt de gestroomlijnde navigatiefunctie aan de bovenzijde van het scherm. CRM 2013 kan overal mobiel worden benadert en verhoogt door de geïntegreerde workflowengine de productiviteit op alle niveaus

De 7 belangrijkste wijzigingen

  • Werken vanuit één scherm in de browser. Veel minder klikken
  • Simpele, eenduidige navigatie
  • Naadloze social integratie
  • Proces georiënteerd: invoerschermen volgen business processen
  • Mobiele ondersteuning voor Apple, Android en Windows tablets en smartphones
  • Met Quick Create binnen een paar tellen nieuwe klanten, prospects, leads, etc invoeren
  • Records automatisch opslaan met Auto Save. Opslaan en afsluiten is niet meer nodig

Doe de gratis CRM check up

Is uw Dynamics CRM versie nog up to date? Past de procesinrichting nog bij uw actuele behoeften? Hoe staat het met uw aanpassingen bij een upgrade? Zomaar een paar vragen die bij veel organisaties spelen.  Doe de gratis CRM check up!

 

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.