BusinessBase helpt Oosterpoort met Dynamics CRM 2013

Oosterpoort jeugd- en opvoedhulp is met circa 50 werkeenheden en ruim 300 medewerkers een regionale jeugdzorginstelling in noordoost Noord-Brabant en biedt hulp aan jeugdigen van 0 tot 18 jaar, met een uitloop tot 23 jaar. Cliënten komen bij Oosterpoort na een indicatie die is afgegeven door Bureau Jeugdzorg. Zorg op maat is het uitgangspunt van Oosterpoort en biedt veel verschillende hulpverleningsmogelijkheden aan.

Nieuw jeugdstelsel

Vanaf 1 januari 2015 wordt de zorg voor jeugd helemaal ondergebracht bij de gemeente i.p.v. het rijk. De verantwoordelijkheden van de gemeente zijn vastgelegd in de nieuwe Jeugdwet waarmee op 18 februari 2014 de Eerste Kamer heeft ingestemd. En dat betekent dat Oosterpoort accountgericht moet gaan werken en te maken krijgt met veel verschillende gemeentes met veel verschillende contactpersonen die invloed hebben op het beleid. Om alle communicatie tussen de Oosterpoort medewerkers en de gemeentes inzichtelijk te maken heeft Oosterpoort BusinessBase gevraagd om Microsoft Dynamics CRM in te richten voor een professioneel relatiebeheer. Microsoft Dynamics CRM is online beschikbaar op notebook, tablet en telefoon en integreert volledig met Microsoft Exchange, Outlook en Office 365. Hierdoor zijn zij beter in staat om e-mail, afspraken, taken, notities en bezoekverslagen centraal te beheren op account en dossierniveau.

Snelle implementatie

Om snel gebruik te kunnen maken van de voordelen van CRM zet Oosterpoort de BusinessBase Ready-to-Start template en Toolbox in. Ready-to-Start is een verzameling van aanpassingen die helpt bij een correcte en  snelle invoer van gegevens. Hierdoor is de inrichting gebruiksvriendelijker, wordt het aantal invoerfouten gereduceerd en sluit het pakket aan bij Nederlandse eisen en wensen. Met de BusinessBase Toolbox voor Dynamics CRM Kan Oosterpoort met behulp van gebruiksvriendelijke formules - vergelijkbaar met MS Excel -  snel, eenvoudig en beheersbaar extra functionaliteit in CRM toevoegen zonder dat daarvoor 1 regel geprogrammeerd hoeft te worden.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.