BusinessBase introduceert Telecom branche template voor Microsoft Dynamics CRM

BusinessBase CRM specialisten biedt als eerste en enige in de Nederlandse markt speciaal voor de telecom resellers een geïntegreerde telecom branche oplossing binnen Microsoft Dynamics CRM.

De telecom branche is continue in beweging en heeft te maken met veel veranderingen in abonnementsvormen, apparatuur, assortiment en vergoedingen. Veel Telecom resellers zoeken al jaren naar een gedegen oplossing om hun bedrijfsvoering te kunnen verbeteren. De BusinessBase template voor Microsoft Dynamics CRM is ook geïntegreerd leverbaar met hun ICT oplossing en daardoor goed toepasbaar in bedrijven die zowel ICT als Telecom producten en diensten leveren. Dankzij de totaal geïntegreerde oplossing is veel dubbel administratief invoerwerk in Excel lijstjes verleden tijd, wat zorgt voor een verhoogde productiviteit. Bovendien wordt de servicegraad naar klanten verhoogd, omdat zij hun klanten altijd direct kunnen informeren over de actuele contract-, order- en servicestatus. Met de telecom template voor Microsoft Dynamics CRM is er beter en real-time inzicht in alle relevante klantzaken, waardoor organisaties eerder kunnen ingrijpen en betere beslissingen kunnen nemen. IRIS Mobile, Tredion ICT & Telecom en BSU Data & Telecom maken inmiddels gebruik van deze nieuwe template voor Microsoft Dynamics CRM.

Voordelen

  • Uitgebreid relatiebeheer met Microsoft Dynamics CRM voor uw sales afdeling om afspraken en todo’s vast te leggen en voor een ‘pipeline overzicht’.
  • Volledige integratie met MS Exchange en Office; agenda, contactpersonen, documenten etc.
  • Registratie van contracten (overeenkomsten) per klant inclusief bijbehorende telefoonnummers en alle daarbij benodigde gegevens waarmee u uw klant ontzorgt.
  • Vergoedingen overzicht zodat u met een druk op de knop een vergelijk kan maken tussen de te verwachten en de toegekende vergoedingen.
  • Depotregistratie per account en order.
  • Facturatie van verbruik (White label).
  • Servicedesk en reparaties inclusief uitleenapparatuur registratie (track & trace)

Over BusinessBase

BusinessBase CRM specialisten bedient als ‘single product company’ ongeveer 400 klanten. Zij verzorgen CRM (verbeter) trajecten op basis van Microsoft Dynamics CRM. Met 30 specialisten zijn zij het op 1 na grootste Microsoft Dynamics CRM competence center in de Benelux met een eigen ontwikkelteam en richten zich vooral op middelgrote en grote bedrijven. Daar waar nodig zetten zij specifieke templates in voor hun doelbranches ICT, Telecom, High-Tech en Zakelijke Dienstverlening of werken ze samen met of voor partners om tot de juiste oplossing te komen voor hun klanten.

Over Microsoft Dynamics CRM

Met 3 miljoen gebruikers bij 40.000 organisaties in 80 landen is Microsoft Dynamics CRM wereldwijd de snelst groeiende oplossing voor (online) sales, marketing en service. BusinessBase is premium partner van Microsoft Dynamics CRM.  Het  Microsoft Dynamics CRM platform is een flexibele, schaalbare, makkelijk te onderhouden en toekomst bestendige technologie met een groot wereldwijd eco systeem.

  • Geeft snel en eenvoudig alle informatie over klanten.
  • Werkt vanuit de webbrowser en Microsoft Outlook.
  • Kan overal worden benaderd en verhoogt de productiviteit op alle niveaus.
  • Heeft een vertrouwde Microsoft Office look & feel en is daardoor enorm gebruiksvriendelijk.
  • Zorgt voor structuur door de geïntegreerde workflow engine.

 

 

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.