CRM en analytics hoog op directieagenda’s

Bedrijven willen hun websites nauwer vervlechten met social media en CRM-systemen. Dat duidt erop, dat ze meer van hun klanten willen leren om hen gerichter te kunnen bedienen. Online handel en service worden komend jaar naar een strategisch hoger niveau getild. Althans, bij de grotere organisaties die bereid zijn om meer te investeren in de digitale klantervaring.

Dat komt naar voren in onderzoek onder 170 grootzakelijke verantwoordelijken voor contentmanagementsystemen van Forrester Research.

Twee aandachtsgebieden springen er duidelijk uit boven anderen, wanneer de respondenten wordt gevraagd met welke systemen ze hun cms’en willen vervlechten. Eén: web of social analytics. Twee: CRM. E-commerce staat op plaats vier.

Voor het volledige artikel kijk op: http://www.emerce.nl/nieuws/crm-analytics-hoog-directieagendas

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.