Davanti Warehousing kiest voor Microsoft Dynamics CRM van BusinessBase

Door ondertekening van de overeenkomst met Davanti Warehousing, verwelkomt BusinessBase opnieuw een softwarebedrijf binnen het sterk groeiende ICT segment. Tijdens het uitgebreide selectietraject werd duidelijk dat BusinessBase met haar Microsoft Dynamics CRM oplossingen ruimschoots branche ervaring heeft in het automatiseren van de bedrijfsprocessen van lead-to-cash.

BusinessBase for Microsoft Dynamics CRM Enterprise

De nieuwe software gaat het volledige bedrijfsproces van begin tot einde ondersteunen. De Microsoft Dynamics CRM branche oplossing van BusinessBase ondersteund het gehele proces, van  verkoop & marketing, projecten, uren en planning, servicedesk, servicecontracten en de financiële koppeling.

Over Davanti Warehousing

Davanti Warehousing is gespecialiseerd in magazijnlogistiek en heeft haar eigen state-of-the-art warehouse management systemen (WMS) ontwikkeld: MLS Premium voor de Enterprise-markt en CORAX voor de MKB-markt. Davanti’s beide WMS’en vormen hét antwoord op vraagstukken in de supply chain en warehouse management bij elk type bedrijf. MLS Premium draait bij vele succesvolle bedrijven in heel Europa met complexe en grote logistieke processen. Van Ijsland tot Frankrijk en van Ierland tot de Russische Federatie. CORAX is een recent ontwikkeld, innovatief SaaS-product dat reeds live is bij onze eerste MKB-klant. Deze innovatie van Davanti is ontstaan uit een groeiende marktbehoefte aan slimme intuïtieve software voor warehousing. Davanti verwacht met CORAX vanwege haar gebruiksvriendelijkheid en logische interface met name de MKB-markt te veroveren.

www.davantigroup.com

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.