DiVa live met CRM Enterprise

DiVa uit Wageningen is vandaag live gegaan met BusinessBase for Microsoft Dynamics CRM Enterprise voor hun bedrijfsprocessen van sales & marketing, projecten & uren, resourceplanning, servicedesk, contracten en facturering.

DiVa (Digital Value) implementeert SharePoint oplossingen, met name voor organisaties in onderwijs, onderzoek, zorg en het bedrijfsleven. DiVa maakte voorheen gebruik van Afas voor  de operationele processen en de financiële administratie maar ondervond daarin teveel beperkingen. Nu beschikken zij over een geïntegreerde omgeving van Microsoft Dynamics CRM met Exact Online een Customer Service Portal en MailPlus e-mailmarketing.

Over DiVaDiva staat voor Digital Value en is expert op gebied van het SharePoint platform en levert toepassingen voor ‘het nieuwe werken’ zoals intranet, portals en applicaties aan de zakelijke markt. Zij ondersteunen het echt samenwerken en delen van informatie door slim gebruik te maken van opslaan en zoeken via het web met de beste en nieuwste software van Microsoft: SharePoint. Hierdoor kunnen medewerkers onafhankelijk van tijd en plaats toch heel goed samenwerken. DiVa werkt in de wereld van onderwijs en onderzoek, zorginstellingen en kennisintensieve organisatieadviesbureaus. DiVa onderscheidt zich daarbij van andere SharePoint specialisten door haar pragmatische no-nonsense aanpak, een typisch kenmerk van Wageningse ingenieurs. Zij vertalen kennis met ervaring naar een praktische oplossing.www.diva.nl

 

 

 

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.