Divitel bedient klanten wereldwijd met Microsoft Dynamics CRM

Utrecht, 27 maart 2013 – Divitel is met 4 internationale vestigingen een middelgrote onafhankelijke system integrator en biedt top technologische digitale video-en telecommunicatie oplossingen  voor de professionele broadcast markt. Divitel heeft met de Microsoft Dynamics CRM oplossing van BusinessBase meer transparantie en inzicht in haar bedrijfsprocessen en kan daardoor een hogere servicegraad aan haar klanten bieden.

Hans Kornmann, directeur/eigenaar Divitel:“Met een bewezen trackrecord is Divitel een koploper op het gebied van professionele digitale video. Dat biedt ons een groeiscenario waarin voor het bedrijf mooie en goede kansen liggen in verschillende landen. De Microsoft Dynamics CRM oplossingen van BusinessBase ondersteunen bij dit bedrijfsproces.”

 

 

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.