Event: Customer Succes Clinic 2016

BusinessBase is partner van Customer Success Clinic 2016 

Op donderdag 23 juni 2016 organiseert DynamicsHUB samen met BusinessBase en andere partners de Customer Success Clinic (CSC). CSC 2016 is hét evenement van het jaar voor Microsoft Dynamics CRM klanten en partners over de invulling van klantgericht ondernemen in de digitale wereld. 

Tijdens de Customer Success Clinic krijgen de bezoekers inzicht in de customer journey en hoe men de optimale klantbeleving kan realiseren. DynamicsHUB belooft een no-nonsense uitleg van verschillende grote IT termen en trends, zoals Big Data, Social Selling en Digital Transformation, waarbij het CRM eindgebruiker-perspectief centraal staat. Samen met Microsoft, leden en partners van de community is dit jaar gekozen voor een programmering waarbij business en IT tot elkaar worden gebracht. Het thema is geschikt voor zowel business- als IT-executives. Microsoft en andere experts zullen hun visie delen rondom digitale customer engagement. Bovendien worden bezoekers tijdens dit evenement geïnspireerd en krijgen ze daarbij concrete handvatten hoe zij de oplossingen in de praktijk kunnen doorvoeren. De handvatten die DynamicsHUB aanreikt bestaan doorgaans uit: klantcases, best practices, ronde tafel discussies en frameworks. 

Aanmelden 

Om deel te nemen aan het evenement dient u zich te registreren op de website www.customersuccessclinic.nl De entree voor DynamicsHUB leden en BusinessBase genodigden is gratis.

DynamicsHUB 

Al jaren worden de evenementen van DynamicsHUB met succes georganiseerd. De evenementen worden gekenmerkt door inhoud en interactie tussen leden, partners en Microsoft. DynamicsHUB is een non-profit ledenorganisatie die zich inzet voor de belangen van bedrijven die Microsoft (business) software en technologie gebruiken. De activiteiten van DynamicsHUB zijn ten alle tijden niet-commercieel van aard met aandacht voor het behartigen van de belangen van hun leden, waarbij het delen van kennis, inhoud en het uitwisselen van klantervaringen centraal staat. Haar missie is om de leden van de community een zo optimaal mogelijk rendement uit hun (Microsoft) investeringen te laten halen.
 

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.