Explore Dynamics CRM 2014 | Selling without Selling

dynamics-crm-2014.jpg

Explore Dynamics CRM 2014 | Selling without Selling

De derde editie van het grootste Microsoft Dynamics CRM evenement van Nederland ‘Explore Dynamics CRM’ zit er weer op. Dit jaar waren wij gold partner van deze dag die volledig in het teken stond van innovatie. De bezoekers kwamen alles te weten over de laatste Dynamics CRM ontwikkelingen en konden luisteren naar inspirerende sprekers en CRM experts.

Keynotes De ochtend werd afgetrapt door Alexander Klöpping die ons mee nam in de innovaties binnen de wereld van de consument, waarin o.a. initiatieven van uber.com en car2go.com de traditionele bedrijven in deze sectoren op hun grondvesten laten schudden. Deze 'start-ups' weten als geen ander dat de klantbeleving (customer experience) on top of mind moet zijn om mee te (kunnen blijven) spelen. Steven van Belleghem (bekend van de conversation company) vervolgde met een bevlogen keynote over marketing 2020. Hierin ging hij in op het veranderende gedrag van klanten. Succesvolle organisaties moeten meer dan ooit de klant centraal stellen en technologie inzetten om dit te bereiken. ‘Selling without selling’ is het devies en wordt dé manier van denken in marketingwereld. Onderwerp alles wat je wilt doen met klanten eerst aan de Angry Birds test: Is het Fast, Easy en Fun?

Break-out sessies ’s Middags werden er break-out sessies georganiseerd die de bezoekers een kijkje gaven in de keuken van bedrijven in verschillende branches. Diverse organisaties vertelden hun verhaal over de implementatie van hun CRM systeem. Ook BusinessBase presenteerde de klantcase ‘lead tot order met Microsoft Dynamics CRM 2013’. Vanuit de business randvoorwaardelijke zaken, zoals de 4-ogen controle, volledig geautomatiseerde documentgeneratie en waterdichte procesflow worden binnen de standaard mogelijkheden van Dynamics CRM 2013 ingevuld. Ook de uitgebreide sales rapportages (incl. witte vlekken analyse) geven de nieuwste tools in handen om het veranderende business model en werkwijze voor intermediairs op de werkvloer uit te rollen.

Roadmap Dynamics CRM De middag werd afgesloten door Hayley Bass, Senior Program Manager bij de Research & Development afdeling van Microsoft Dynamics CRM en Francois Rüf, mede-oprichter van Netbreeze, een Social Media Monitoring product. Hayley Bass gaf de bezoekers inzicht in de komende releases voor 2014. De eerstvolgende release codename ‘Leo’ die in Q2 beschikbaar komt beschikt o.a. over krachtige nieuwe customer service features waaronder automatische case creatie en response vanuit e-mail, child case functionaliteit en het mergen van cases op een primary topic. Ook de onlangs overgenomen customer self service suite Parature met o.a. Facebook integratie werd getoont. Francois Rüf heeft tot slot een live demonstratie verzorgd van het nieuwe Dynamics Marketing (Marketing Pilot) voor campagne management en geïntegreerde marketing automation en Netbreeze voor social analytics and monitoring.

 

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.