Gartner: CRM software topprioriteit IT-uitgaven in 2013-2014

Volgens de onlangs vrijgegeven gegevens van onderzoeksbureau Gartner zal tot en met 2014 wereldwijd de investeringen in CRM (Customer Relationship Management) software de hoogste prioriteit krijgen. Volgens Gartner heeft CRM de categorie ERP (enterprise resource planning) verdrukt naar de tweede plaats. Office suites komen op de derde plaats.

Organisaties zijn nu het meest geïnteresseerd in het verhogen van de uitgaven voor CRM-software omdat het gericht is op: klantbehoud, klanttevredenheid en het aantrekken van nieuwe klanten," stelt Gartner. "De eisen op het gebeid van mobiele en sociale technologie versterken ook de CRM-uitgaven, waardoor veranderingen zelfs sneller worden doorgevoerd dan sociale netwerken."

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.