Gemeente Rotterdam migreert naar Microsoft Dynamics CRM

Gemeente Rotterdam migreert naar Dynamics CRM

Utrecht, 12 mei 2014 - De afdelingen Stadsontwikkeling en Externe Betrekkingen & Kabinet migreren naar Microsoft Dynamics CRM voor de ondersteuning van de dagelijkse werkzaamheden. BusinessBase zet naast de ready-to-start template de Toolbox in om de Gemeente Rotterdam beheersbaar te migreren naar Dynamics CRM.

Stadsontwikkeling bouwt aan een sterke economie en een aantrekkelijke woonstad, met hart voor Rotterdam en de mensen die er komen, wonen en werken. Zij initiëren en begeleiden ruimtelijke en economische investeringen in Rotterdam. Daarbij zijn zij zowel publiek ontwikkelaar als kwaliteitsbewaker. Met gericht verkeersbeleid en een duurzame infrastructuur houden ze Rotterdam bereikbaar. Door regels te handhaven zorgen ze dat Rotterdammers veilig en aangenaam kunnen wonen. En met hun vastgoed huisvesten zij belangrijke publieke diensten en voorzieningen. Stadsontwikkeling geeft - samen met private en publieke partners - vorm aan de stad en houdt de stad in vorm. De afdeling Externe Betrekkingen & Kabinet (EBK) is de autoriteit binnen de gemeente op het gebied van protocol en hospitality. EBK werkt professioneel aan relaties en reputatie, adviseert en ondersteunt de burgemeester in al zijn werkzaamheden én het gehele college van B&W bij protocollaire  en professioneel relationele aangelegenheden.

Toolbox voor Microsoft Dynamics CRM Eén van de meest krachtige eigenschappen van Microsoft Dynamics CRM is de functionaliteit om zelf eenvoudig veranderingen/customizations aan te brengen in de standaard software. Om vervolgens Microsoft Dynamics CRM te voorzien van business logica is echter vergaande programmeer kennis noodzakelijk. Met de BusinessBase Toolbox voor Microsoft Dynamics CRM is dat verleden tijd en kan de Gemeente Rotterdam snel en beheersbaar business logica doorvoeren in customizations.

Gerelateerde berichten

  • QNH Consulting migreert naar Microsoft Dynamics CRM 2013
  • Cloud CRM nu al bijna de helft van de markt
  • CRM heeft leidende rol in context marketing

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.