HIT-MKB gaat klanten sneller en beter bedienen met Dynamics CRM

HIT-MKB gaat klanten sneller en beter bedienen met Dynamics CRM

Utrecht  |  26 mei 2014  | Nieuws

HIT-MKB is marktleider facilitair inkoopcollectief voor besparing en ontzorging op Energie, Verzekering, Afvalverwerking, telecom, kantoorartikelen en drukwerk. HIT-MKB koppelt leverancier en producent met MKB-bedrijven en zorgt voor inkoopvoordeel. Door de bundeling van kennis en volume staan zij samen sterker en slimmer. Inmiddels zijn er meer dan 5.000 MKB-bedrijven uit diverse sectoren die zich aangesloten hebben op het inkoopnetwerk van HIT-MKB. Ze besparen daardoor veel tijd en geld en worden op tal van producten en diensten ontzorgd met betrekking tot hun inkoop. HIT-MKB is actief op het gebied van energie, verzekeringen, telefonie, afvalbeheer, officesupplies en verzorgt extra bonussen voor horecabedrijven.

BusinessBase implementeert Microsoft Dynamics CRM 2013 bij HIT voor de sales en marketing. Door het inzetten van de BusinessBase toolbox voor Dynamics CRM worden alle Excel calculatie sheets met complexe besparingsberekeningen omgezet naar beheersbare CRM entiteiten. Grote voordeel uiteraard de integratie en eenduidigheid van het salesproces, maar zeker ook de mogelijkheid voor de buitendienst medeweker om via een tablet direct bij de prospect een besparingsoverzicht te genereren en een contract af te sluiten.

Gerelateerde berichten

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.