Insign.it migreert naar Microsoft Dynamics CRM 2013

Insign.it migreert naar Microsoft Dynamics CRM 2013

Utrecht  |  16 juli 2014  | Nieuws

Insign.it uit Venlo heeft BusinessBase de opdracht gegeven voor de migratie naar Microsoft Dynamics CRM 2013. De medewerkers van Insign.it krijgen met de MS Dynamics CRM 2013 ICT oplossing van BusinessBase een 360-graden klantbeeld waardoor zij alle informatie die zij nodig hebben binnen één systeem kunnen vinden. Door een bedrijfsbreed geïntegreerd gebruik van Microsoft Dynamics CRM voor alle afdelingen kunnen zij klanten beter en sneller van dienst zijn.

Insign.it is een middelgroot IT-bedrijf gespecialiseerd in het ontwerpen, leveren, implementeren en beheren van high-available IT-infrastructuren. Insign.it heeft zich ontwikkeld tot een hoogwaardige IT-dienstverlener op het gebied van Application Delivery, Desktop Delivery, Server Virtualization, Storage, IP Networking, Managed Services en Software Ontwikkeling. De Insign.it engineers en consultants zijn specialisten in het vertalen van klantspecifieke wensen naar IT-infrastructuur oplossingen. Hierbij maken zij gebruik van zelf ontwikkelde services en werken intensief samen met partners.

Binnen CRM 2013 gaat Insign.it gebruik maken van de BusinessBase Toolbox voor Microsoft Dynamics CRM. Hiermee kunnen zij met gebruiksvriendelijke formules (vergelijkbaar met MS Excel) snel, eenvoudig en beheersbaar extra functionaliteit in CRM toevoegen zonder dat daarvoor geprogrammeerd hoeft te worden. Dit scheelt in implementatiekosten en is beheersbaarder en transparanter, waardoor Insign.it minder kwetsbaar is bij het migreren naar een nieuwere versie van Dynamics CRM.

Gerelateerde berichten

  • CRM niet gebruiken om oude gewoonten te automatiseren
  • HIT-MKB gaat klanten sneller en beter bedienen met Dynamics CRM
  • Gemeente Rotterdam migreert naar Microsoft Dynamics CRM

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.