Integreer Dynamics CRM en NAV en voorkom dubbele invoer

Het koppelen van ERP (of andere financiële) systemen met een CRM pakket is één van de ontwikkelingen die de afgelopen tijd zeer populair is geworden. Door het samenwerken van de financiële afdeling met sales & marketing medewerkers is data van klanten altijd up-to-date en kan er nog effectiever worden gewerkt. Door de integratie worden sales orders direct vanuit CRM doorgezet naar ERP en de inkomsten worden vanuit ERP getoond in CRM. Hierdoor is het veel makkelijker te rapporteren doordat de data gelijktijdig uit beide systemen wordt gehaald.

BusinessBase klanten maken gebruik van een geïntegreerde oplossing tussen Microsoft Dynamics CRM en Dynamics NAV, waardoor er geen dubbele invoer meer nodig is. Sales & Marketing maakt voortaan nieuwe offertes in Dynamics CRM die automatisch in NAV verschijnen om verder uit te werken. De aangepaste offertes worden inclusief de producten en diensten automatisch in CRM geupdate. Met deze geïntegreerde oplossing hebben alle Dynamics CRM gebruikers direct inzicht in de NAV relatie-, offerte-, order- en factuurhistorie. Waardoor zij een efficiëntere en betrouwbaardere bedrijfsvoering kunnen borgen en meer service kunnen bieden aan hun klanten.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.