IRIS one presteert optimaal met Microsoft Dynamics CRM

Om klanten beter en sneller van dienst te zijn gebruikt IRIS one Microsoft Dynamics CRM voor Telecom en IT geïntegreerd met KPN one, Office 365 en SharePoint. IRIS one maakt een sterke groei door en is dé Telecom en IT specialist in Brabant. In eigen beheer adviseren, implementeren en servicen zij de oplossingen van KPN, Vodafone en Telfort.

IRIS one presteert optimaal met Microsoft Dynamics CRM

360-graden klantbeeld met Microsoft Dynamics CRM

Met de Microsoft Dynamics CRM  Telecom en IT oplossing van BusinessBase heeft IRIS one altijd een 360-graden klantbeeld waardoor zij alle informatie die nodig is altijd en overal online kunnen vinden op tablet, telefoon en PC. Door een bedrijfsbreed geïntegreerd gebruik van Microsoft Dynamics CRM voor alle afdelingen kunnen zij klanten beter en sneller van dienst zijn. Met hun Microsoft Dynamics CRM oplossing beschikt IRIS one niet alleen over verkoop, marketing en klantenservice. Maar ook over een specifieke branche oplossing voor Mobiele en Vaste Telecom, project- en contractmanagement, resourceplanning, urenregistratie, inkoop & logistiek, facturatie en een financiële koppeling met Twinfield. Dit alles geintegreerd met hun vaste en mobiele telefonie.

  • Vanuit één punt alle informatie van de klant beschikbaar.
  • Tijdbesparend, data is overal en altijd beschikbaar.
  • Geen papierverspilling; paperless overdracht, vergaderen en dossieropbouw.
  • Borging van taken en opvolging, grafische weergave van gewenste data.
  • Snelle verwerking van offerte tot order.

“Met Microsoft Dynamics CRM weten we altijd wat er bij onze klanten speelt waardoor we snelle en persoonlijke service kunnen leveren. Alle betrokken teams bij IRIS worden direct geïnformeerd"  Daniël Cirk, Operationeel Directeur Eigenaar

IRIS one is de Telecom en IT specialist in Brabant

IRIS one beheerst alle disciplines van zakelijke telefonie en is business partner van KPN, Vodafone en Telfort. KPN Excellence Platina Business Partner, Vodafone Solutions Partner en Telfort Top Partner zijn is voor IRIS one een serieuze erkenning. De diensten die zij voeren, de partners waar ze zaken mee doen en de hardware die ze leveren zijn kritisch gekozen en blijven ze ook kritisch bekijken. Op deze manier kunnen zij een goed en volledig op elkaar afgestemde oplossing bieden, waarbij jouw organisatie verzekerd is van kwaliteit in bereikbaarheid.

Iris One CRM"De combinatie van Microsoft Dynamics CRM, Office 365 en BusinessBase groeit continue met ons mee waardoor we optimaal kunnen presteren"

Daniël Cirk, Operationeel Directeur 

 

BusinessBase is een full service CRM competence center

BusinessBase helpt haar klanten hun Sales, Marketing en Service te verbeteren met als resultaat een optimale klantervaring, hogere klanttevredenheid en een groeiend rendement! Zij doen dat met behulp van Microsoft Dynamics CRM en weten hun klanten snel en bondig te bedienen met standaard templates en en Add-ons.

Binnen Dynamics CRM gebruikt IRIS one de BusinessBase Toolbox voor Microsoft Dynamics CRM. Hiermee kunnen zij zelfstandig met gebruiksvriendelijke formules (vergelijkbaar met MS Excel) snel, eenvoudig en beheersbaar extra functionaliteit in CRM toevoegen zonder dat daarvoor geprogrammeerd hoeft te worden. Dit scheelt in implementatiekosten en is beheersbaarder en transparanter, waardoor IRIS one minder kwetsbaar is bij het migreren naar nieuwere versies van Dynamics CRM.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.