Kabelnoord groeit verder met Microsoft Dynamics CRM

Met 25.000 huishoudens is Kabelnoord de aanbieder van TV & Radio, internet en telefonie in Noordoost Friesland. Zij zochten een betrouwbaar en stabiel integraal, online CRM systeem waarin flexibele facturatie, centrale registratie van alle klant-communicatie en incident afhandeling centraal staan.

Niek Geelhoed, directeur: “We hebben in 2012 weer een prima jaar gehad. Onze scherpe prijzen en goede service blijven voor veel mensen interessant. Met de Dynamics CRM oplossingen van BusinessBase kunnen we deze service blijven waar maken”.  

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.