MCXess selecteert BusinessBase voor Microsoft Dynamics CRM migratie

Na een uitgebreid selectietraject heeft MCXess gekozen om BusinessBase de migratie naar Microsoft Dynamics CRM 2011 te laten uitvoeren. Hiermee willen ze profiteren van alle functionele verbeteringen en vernieuwingen van Microsoft Dynamics CRM 2011.

Over MCXess MCXess biedt global Multi Channel communicatie oplossingen voor klantencontact en Direct Marketing. MCXess betrekt meerdere kanalen (Multi Channel) en combineert dit met toegevoegde waarde diensten welke als ASP service worden aangeboden zoals call center services, Interactieve Voice Response (IVR), betaaloplossingen, internationale routeringdiensten, spraakherkenning en Text-to-speech. MCXess is een Multi Channel communicatie integrator met wereldwijde dienstverlening. www.mcxess.com

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.