Microsoft Dynamics CRM 2015 komt eraan

Terwijl menig bedrijf nog altijd met Dynamics CRM 4.0 uit 2008 of de opvolger CRM 2011 werkt staat Microsoft niet stil en kondigt de nieuwste CRM 2015 release aan. CRM 4.0 en 2011 waren goed maar de wereld om ons heen verandert met nieuwe kansen en nieuwe mogelijkheden. Wordt het niet eens tijd om te upgraden?

Vorig jaar is CRM 2013 in de markt gezet met als belangrijkste wijzigingen de compleet nieuwe procesgestuurde user interface, de social integratie en mobiele mogelijkheden voor tablets en smartphones. Bedrijven en particulieren werken steeds meer online en mobiel voor o.a. het lezen van e-mail, het regelen van bankzaken en het doen van aankopen. Hier ligt een grote kans voor CRM!

Dynamics CRM 2015? Waarom upgraden?

We kunnen concluderen dat de wereld op het gebied van connectiviteit, mobiliteit en sociale media aanzienlijk is veranderd. Zo hadden we in 2008 net de eerste serieuze smartphone, begonnen Twitter en Facebook aan hun opmars en is de eerste tablet pas in 2010 gelanceerd. Vandaag de dag zijn deze apparaten en diensten niet meer weg te denken in het alsmaar groeiende online gedrag van consumenten en bedrijven waar klantbeleving en de klantreis centraal staan. De vereisten aan een CRM systeem voor de invulling van een CRM strategie uit 2008 voldoen dan uiteraard niet meer aan de wensen die we vandaag en morgen hebben. En precies daarom investeert Microsoft jaarlijks meer dan 2 miljard dollar in de cloudinfrastructuur.

CRM 2011

  • Met rol-gebaseerde schermen en overzichten direct toegang tot relevante informatie
  • In één oogopslag alle informatie beschikbaar met Dashboards en inline data visualisatie
  • Documenten beheren met naadloze SharePoint integratie
  • Goal management en KPI’s om resultaten te volgen, meten en te vergelijken
  • Interactieve proces dialogen en workflows voor stap-voor-stap scripts
  • Met Solution Management aanpassingen opslaan, beheren en delen

CRM 2013

  • Werken vanuit één scherm in de browser. Veel minder klikken
  • Simpele, eenduidige navigatie
  • Naadloze social integratie
  • Proces georiënteerd: invoerschermen volgen de bedrijfsprocessen
  • Mobiele ondersteuning voor Apple, Android en Windows tablets en telefoons
  • Multi Browser ondersteuning voor o.a. Chrome, Firefox en Explorer
  • Met Quick create binnen een paar tellen nieuwe klanten, prospects, leads, etc invoeren
  • Records worden met Auto Save automatisch opgeslagen. Opslaan en afsluiten is niet meer nodig

CRM 2015

  • Vanuit de navigatiebar direct door alle CRM records zoeken
  • Bij offline App gebruik nieuwe concept records aanmaken en later online synchroniseren
  • Verbeterde Business Rules, Roll Up velden en Calculatie velden
  • Hiërarchie van accounts, producten of gebruikers visualiseren in een boomstructuur
  • Betere integratie met Outlook en Exchange
  • CRM slimmer inzetten met Marketing Automation
  • Beter naar klanten luisteren met Social Listening
  • Producten en diensten aan elkaar relateren in hiërarchische bundels
  • Uitgebreide Service Level Agreement functionaliteit met automatische pauze functie

Microsoft Dynamics CRM is één van de snelste en eenvoudigste manieren voor uw bedrijf om te profiteren van de cloud. Vandaag de dag is Microsoft Dynamics CRM niet op zichzelf staand maar meer en meer geïntegreerd met alle andere leading productivity applications, zoals Office 365, Yammer, Lync, Skype, SharePoint en Power BI voor Office 365.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.