Microsoft Dynamics CRM connector voor MailPlus

30 augustus 2011, BusinessBase heeft in nauwe samenwerking met MailPlus een gecertificeerde webservices connector ontwikkeld tussen Microsoft Dynamics CRM en MailPlus.  Met de Microsoft Dynamics CRM connector voor MailPlus Campaigns krijgen uw e-mailcampagnes een direct vervolg in uw Customer Relationship Management systeem en visa versa.

E-mail is één van de meest populaire marketingkanalen geworden. Meer en meer bedrijven zetten het in om effectief met hun klanten te communiceren. Snelle productietijd, snelle responstijd, perfecte meetbaarheid van de respons en de relatief lage kosten maken e-mail tot een zeer aantrekkelijk medium. Met MailPlus  kunt u in een handomdraai grafische HTML e-mail´s in eigen beheer opstellen, versturen naar uw relaties en de resultaten direct meten. Vanaf nu krijgen uw e-mailcampagnes, met de Microsoft Dynamics CRM 2011 connector voor MailPlus Campaigns, een direct vervolg in uw Customer Relationship Management systeem.

Mogelijkheden:

  • Realtime datasynchronisatie waardoor contactwijziging in Microsoft Dynamics CRM direct worden ge-update in MailPlus en visa versa.
  • Synchroniseren van selecties vanuit Microsoft Dynamics CRM voor actiematige mailings.
  • Verwerken van bounces in Microsoft Dynamics CRM met auto-taakgeneratie voor de juiste account manager.
  • Automatisch triggeren van MailPlus-campagnes vanuit Microsoft Dynamics CRM.

Voordelen:

  • Tijdsbesparing. U houdt meer tijd over voor e-mail marketing!
  • Minder foutgevoelig doordat het synchronisatieproces niet meer handmatig verloopt.
  • Bounces verwerken leidt tot nieuwe kansen (nieuwe contactpersoon zoeken en oude opsporen).
  • E-mail marketing activiteiten helpen voortaan ook bij het ‘schoonhouden’ van uw CRM-systeem.
  • Multi-channel follow-up acties organiseren.
  • Verhogen van de klantwaarde doordat Customer Life Cycle Marketing automatisch wordt getriggerd vanuit de CRM database. Bijvoorbeeld: Welkomst-campagnes, Klant tevredenheidsonderzoek na driekwart jaar, Retain-campagnes op basis van contractvervaldatum.
  • Het verwerken van bounces en follow-up acties uitvoeren door account managers wordt niet meer vergeten en is daarmee ook meetbaar geworden voor management.

Versies:  Microsoft Dynamics CRM 2011, Online en 4.0 in combinatie met MailPlus Campaigns.

MailPlus wordt dagelijks door meer dan 2.500 gebruikers ingezetMailPlus is de meest gebruikte professionele e-mail marketingapplicatie in Nederland voor het midden en topsegment. Het product is van Nederlandse bodem en wordt door een groot team van toegewijde medewerkers ontwikkeld. De producten worden geleverd via een netwerk van partners. De filosofie achter elk product is dat het compleet, gebruiksvriendelijk en betrouwbaar moet zijn. MailPlus heeft het doel om online marketing voor elke organisatie mogelijk te maken.MailPlus is lid van:

  • DDMA, de branchevereniging voor dialoogmarketing (www.ddma.nl).
  • Emma-nl, het keurmerk voor professionele e-mail marketing (www.emma-nl.net).

BusinessBase automatiseert uw bedrijfsproces van lead tot cashBusinessBase is een toonaangevende branchespecialist in het leveren van geïntegreerde online en offline CRM en ERP bedrijfssoftware voor ICT-, media-, telecom- en high-techbedrijven met 10-200 medewerkers. De webbased bedrijfsoplossingen voorzien in een sterke integratie tussen alle bedrijfsonderdelen. BusinessBase baseert haar oplossingen op de nieuwste Microsoft Dynamics CRM technologie en heeft een succesvolle focus op een dynamische branche.

Microsoft Dynamics CRM is wereldwijd de snelste online groeierMicrosoft Dynamics CRM is wereldwijd de snelst groeiende oplossing voor (online) sales, service en marketing. Meer dan 2 mln gebruikers in 80 landen maken dagelijks gebruik van Microsoft Dynamics CRM. In 2011 is de nieuwste versie Microsoft Dynamics CRM 2011 Online gelanceerd met o.a. :• Native Microsoft Outlook en Office integratie.• Realtime persoonlijke dashboards.• Inline business intelligence voor performance & goal management.

> Meer nieuws 

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.