Microsoft Dynamics CRM Spring Wave release

Microsoft Dynamics CRM Spring Wave release

crm-roadmap.jpg

Microsoft heeft onlangs haar Dynamics CRM roadmap 2014 vrijgegeven en de Microsoft Dynamics CRM Spring ‘14 Release Preview Guide beschikbaar gesteld. Allereerst lanceert Microsoft aan het eind van het tweede kwartaal hun nieuwe Dynamics CRM Spring Wave (codename Leo) voor zowel online als on-premise klanten. Deze release is vooral gericht op de service module in Dynamics CRM:

  • SLA management met een timer op het case formulier.
  • Cases samenvoegen of koppelen aan boven- of onderliggende aanvragen;
  • Automatische case creatie en response.

Gedurende 2014 wordt ook de onlangs overgenomen customer self service suite Parature met o.a. Facebook integratie verder geïntegreerd in CRM. Tot slot wordt ook het nieuwe Dynamics Marketing (Marketing Pilot) voor campagne management en marketing automation verder ontwikkelt en Netbreeze voor social analytics and monitoring geïntegreerd.

 

 

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.