Microsoft Dynamics CRM upgrade voor VSH Fittings

VSH Fittings BV te Hilversum, is een onderdeel van de Flow Control activiteit van het beursgenoteerde Aalberts Industries NV. Internationaal vermarkt VSH de in eigen huis geproduceerde fitting producten (voornamelijk press- en knelfittingen). In de Benelux richt VSH Benelux (gevestigd in Amersfoort en Wijnegem) zich op de sales en marketing van circa 8.000 producten afkomstig van VSH en haar zusterbedrijven binnen Aalberts Industries.

VSH Fittings is ambitieus en wil de komende jaren haar marktpositie nationaal en internationaal verder verstevigen en het productenprogramma met behulp van generieke productmarkt merken positioneren en zo beter inspelen op de marktwensen. VSH Fittings heeft BusinessBase geselecteerd voor de upgrade van hun Microsoft Dynamics CRM omgeving naar de laatste versie Dynamics CRM. Als Microsoft Dynamics CRM specialist heeft BusinessBase veel ervaring met compelexe migraties en ook deze upgrade voor VSH Fittings snel en vakkundig kunnen realiseren.

Het assortiment van VSH Fittings, bestaande uit fitting- en appendagesystemen, vindt enerzijds haar afzet in de marktgebieden Woningbouw en Utiliteit. Anderzijds in de toepassingsgebieden drinkwater, gas, centrale verwarming en energie-efficiëntie. Daarnaast worden ook de marktgebieden industrie, fireprotection en scheepsbouw meer en meer geëxploiteerd. Aalberts Industries, opgericht in 1975 en beursgenoteerd sinds maart 1987, is een internationaal actieve specialist in industriële producten, systemen en processen met hoogwaardige technologische kennis. De onderneming ontwikkelt oplossingen voor uiteenlopende klantbehoeften, verdeeld in de groepsactiviteiten Industrial Services en Flow Control.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.