Microsoft integreert gamification in Dynamics CRM

Microsoft integreert gamification in Dynamics CRM

Met de overname van FantasySalesTeam biedt Microsoft een innovatief sales gamification platform waarmee honderden bedrijven hun verkoopproductiviteit hebben verhoogd door de inzet van een team based verkoopcompetitie. De voordelen van deze creatieve en populaire functie zal binnenkort beschikbaar zijn binnen Microsoft Dynamics CRM wat resulteert in een betere CRM adoptie.

De grootste tekortkoming van de 'ouderwetse' standaard verkoop incentive programma's is dat dezelfde top performers bijna altijd winnen. De rest van het team heeft de neiging om vrij snel op te geven zodra ze beseffen dat ze op achterstand of buitenspel staan. FantasySalesTeam pakt deze problemen creatief aan met een op maat gesneden aanpak die uitstekende resultaten oplevert.

 

Lees het hele artikel van Bob Stutz - Corporate Vice President, Microsoft Dynamics CRM

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.