Microsoft Worldwide Partner Conference 2013

Van 7 tot 11 juli organiseerde Microsoft in Houston het Microsoft Worldwide Partner Conference (WPC) 2013 en BusinessBase was hier uiteraard bij aanwezig.

Meer dan 16.000 bezoekers uit 160 landen kwamen deze week bijeen tijdens het belangrijkste jaarlijkse evenement voor Microsoft Partners om het netwerk te verbreden, inzichten te verschaffen en business te creëren. In verschillende keynotes, presentaties en demonstraties van o.a. Steve Balmer en Kevin Turner kwamen de laatste projecten, strategieën en technologische vooruitgang binnen Microsoft aan bod. Centraal stonden dit jaar de 4 nieuwe pijlers van Microsoft: Cloud, Mobility, Social en Big Data.

Microsoft Dynamics CRM 2013Vanuit ons CRM specialisme waren wij vooral geïnteresseerd in de nieuwste ontwikkelingen van Microsoft Dynamics CRM en de toepassing voor onze klanten. En dat was geen teleurstelling! Microsoft heeft de nieuwste versie Dynamics CRM 2013 aangekondigd waarmee zij ernaar streven om gebruikers, processen, techniek en klanten meer met elkaar te verbinden. Het wordt steeds belangrijker om klanten een gedifferentieerde en boeiende ervaring te leveren in een wereld waarin iedereen altijd online is en de sociale media elk individu een krachtige stem geeft. Microsoft denkt dat uw Customer Relationship Management (CRM)-systeem hierin een cruciale rol kan spelen.

De 4 hoofd thema’s (Cloud, Mobility, Social en Big Data) komen ook terug in Microsoft Dynamics CRM (online) 2013:

Mobile CRMNieuw onderdeel van Microsoft Dynamics CRM 2013 is de komst van CRM apps voor Iphone en Windows 8 tablets en smartphones. De nieuwe snelle gebruikerservaring moet ervoor zorgen dat iedereen een omgeving krijgt met relevante informatie voor zijn of haar functie, en met de juiste context aan informatie over een klant.

Social CRMOok de integratie met Yammer, Skype, Lync en de marketing automation software MarketingPilot is nieuw in Microsoft Dynamics CRM 2013. Later dit jaar zal Microsoft ook een betaversie uitbrengen van de Netbreeze integratie. De software voor social monitoring en analytics die het bedrijf eerder dit jaar overnam.

Wilt u meer informatie over WPC 2013, Microsoft Dynamics CRM en de mogelijkheden voor u bedrijf neem dan contact met ons op.

 

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.