Migreer nu naar Dynamics CRM 2011

U werkt met Microsoft Dynamics CRM en staat wellicht voor de keuze om te migreren naar de nieuwste versie Microsoft Dynamics CRM 2011? Maar wat zijn de voordelen en wat levert dat u op?

Migreren naar Microsoft Dynamics CRM 2011 biedt u:

  • Een voorsprong op uw concurrentie door dat u gebruik maakt van de nieuwste ontwikkelingen.
  • Up to date software die nog beter aansluit op de jongste Microsoft Office omgeving.
  • Software met het uiterlijk ‘ van vandaag’.
  • Uw medewerkers krijgen meer tijd vrij voor andere zaken doordat de software enorm is verbeterd op het gebied van gebruiksgemak.
  • Doordat de rapportages sterk verbeterd zijn, heeft u als directie sneller en beter inzicht waardoor u uw bedrijf makkelijker kunt managen. Bovendien bieden wij vanaf september een online Business Intelligence tool voor Dynamics CRM 2011. Hiermee zijn leidinggevenden en business managers veel beter dan voorheen in staat de bedrijfsresultaten te verklaren, te volgen en te verbeteren.

Functionele verbeteringen en vernieuwingen van Microsoft Dynamics CRM 2011

 

Geavanceerde gebruikers personalisatieGebruikers kunnen nu afhankelijk van hun rol en individuele behoefte hun persoonlijke werkomgeving configureren. Het voordeel is dat gebruikers bij het openen van Outlook of het inloggen in hun Microsoft Dynamics CRM omgeving ze direct en altijd hun eigen persoonlijke instellingen en overzichten te zien krijgen. Eindgebruikers hebben daardoor de mogelijkheid om zelf hun persoonlijke weergave aan te passen aan de manier hoe zij werken. Zo kunnen zij zelf bepalen welke navigatieknoppen, lijsten, views zij willen zien. Ze hebben zelfs de mogelijkheid om met behulp van hun eigen informatie gepersonaliseerde dashboards (overzichten) te creëren.

Naadloze integratie met Microsoft Office Microsoft Dynamics CRM 2011 verbetert de integratie van Microsoft Dynamics CRM in Microsoft Outlook.  Het maakt volledig gebruik van de natuurlijke Outlook functionaliteit, zoals previews en voorwaardelijke opmaak, en presenteert Microsoft Dynamics CRM gebieden als sub-mappen in Outlook e-mailmappen. Met deze nieuwe release kunnen gebruikers CRM records markeren en vlaggen net zoals met een Outlook e-mail. Ook kunnen zij middels het leesvenster meteen het record inzien zonder deze te hoeven openen in een nieuw scherm.

Dashboards & Data visualisatieDe dashboard functionaliteit binnen Microsoft Dynamics CRM 2011 is een hele krachtige functie. Doordat belangrijke en relevante informatie in één oogopslag te zien zijn kunnen deze gebruikt worden als ondersteuning bij belangrijke zakelijke beslissingen. Dashboards zijn eenvoudig te maken, en kunnen gemakkelijk worden herzien om aan de veranderende zakelijke behoeften te kunnen voldoen.

Binnen Microsoft Dynamics CRM 2011 kunnen snel en eenvoudig grafieken met drill-down intelligentie worden gemaakt. Zo kunnen relevante gegevens op een dieper niveau worden gevisualiseerd, zodat trends geïdentificeerd worden en nieuwe inzichten worden ontdekt. De grafieken kunnen zo vaak gebruikt worden als men wilt en desgewenst gedeeld worden met andere gebruikers of teams binnen de organisatie.

Integratie SharePoint Met de nieuwste versie van Microsoft Dynamics CRM 2011 gaat de wens van Microsoft in vervulling om een out-of-the-box integratie aan te bieden met één van haar belangrijkste producten, SharePoint. Microsoft Dynamics CRM integreert met SharePoint Server’s document management middels standaard koppelingen waardoor het eenvoudig is om documenten van bijvoorbeeld Relaties of Projecten zowel in CRM als SharePoint te benaderen en te beheren. BusinessBase gaat zelfs een stap verder met de introductie van een out-of-the-box SharePoint Portal waarin u onder andere inhoudelijke project- en planningsgegevens, order- en factuurhistorie kunt delen met uw klanten.

Goal management en KPI'sMicrosoft Dynamics CRM 2011 biedt u de mogelijkheid om key performance indicatoren voor de gezondheid van uw bedrijfsvoering te definiëren.  Op deze manier kunt u de resultaten volgen, meten en vergelijken met de doelstellingen (verkoop, marketing, service, projecten) van uw organisatie.

Interactieve proces dialogen en workflowsMicrosoft Dynamics CRM 2011 breidt de workflow engine uit met het toevoegen van interactieve dialogen.  Met stap-voor-stap scripts kunt u informatie verzamelen en verwerken.

De mogelijkheden om dialogen in te zetten zijn legio:

  • Creëer een simpelere versie van complexe schermen waarbij een record stap voor stap wordt ingevoerd.
  • Voor het registeren van een inkomend telefoongesprek kun je een van tevoren gedefinieerde vraag en antwoord traject van een klant volgen. Afhankelijk van de antwoorden van de klant heb je de mogelijkheid om diverse paden in het traject te volgen.
  • Van het verkoopproces kun je een dialoog creëren waarbij een potentiële klant via diverse informatieve en kwalificerende vragen door dit proces gevoerd wordt.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.