Migreer nu naar Microsoft Dynamics CRM 2013

Utrecht, 9 april 2014 - Maakt u gebruik van Microsoft Dynamics CRM 2011, 4.0 of 3.0 en staat u voor de keuze om te migreren naar de nieuwste versie Microsoft Dynamics CRM 2013? Wat zijn de voordelen en wat levert dat u op? Microsoft heeft de nieuwe versie Dynamics CRM 2013 in de markt gezet met als belangrijkste wijzigingen de compleet nieuwe procesgestuurde user interface, de social integratie en mobiele mogelijkheden voor tablets en smartphones.

Top 10 nieuwe features Microsoft Dynamics CRM 2013

De nieuwe versie Microsoft Dynamics CRM 2013 heeft een compleet nieuw uiterlijk gekregen wat de gebruikerservaring sterk zal verbeteren en de bedrijfsprocessen zal vereenvoudigen. De 7 belangrijkste wijzigingen voor eenvoud en overzicht:

  • Werken vanuit één scherm in de browser. Veel minder klikken
  • Simpele, eenduidige navigatie
  • Naadloze integratie met social media
  • Proces georiënteerd: invoerschermen volgen business processen
  • Multi mobile device ondersteuning voor Apple, Android en Windows tablets en smartphones
  • Quick create: Binnen een paar tellen nieuwe klanten, prospects, leads, etc invoeren
  • Auto Save: Records worden automatisch opgeslagen. Opslaan en afsluiten is niet meer nodig

Doe de gratis CRM check up Is uw Dynamics CRM versie nog up to date? Past de procesinrichting nog bij uw actuele behoeften? Hoe staat het met uw aanpassingen bij een upgrade? Zomaar een paar vragen die bij veel organisaties spelen.

Gerelateerde berichten

  • Bergler ICT migreert naar Microsoft Dynamics CRM 2013
  • Explore Dynamics CRM 2014 | Selling without Selling
  • BusinessBase gaat verhuizen

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.