Nederlandse Taalunie migreert naar Microsoft Dynamics CRM

Drie landen, één taal, één beleid. Het Nederlands is een officiële taal in Nederland, België (Vlaanderen en Brussel) en Suriname, en op Aruba, Curaçao en Sint-Maarten. Maar liefst 24 miljoen mensen spreken Nederlands. Voor al die mensen speelt de taal een belangrijke rol: het maakt deel uit van hun eigen identiteit en cultuur en biedt hun kansen binnen hun samenleving en daarbuiten. De Taalunie is de beleidsorganisatie die het Nederlands ondersteunt.

In de Nederlandse Taalunie werken de Nederlandse, Vlaamse en Surinaamse regering samen voor de Nederlandse taal. De Taalunie is vooral een beleidsinstantie. Namens de regeringen van de leden wil de De Taalunie vooral een antwoord formuleren op concrete problemen in de maatschappij.

De Nederlandse Taalunie werkte met verouderde CRM software voor relatie- en projectbeheer en wil migreren naar een flexibele toekomstvaste omgeving met Microsoft Dynamics CRM Online, Office 365, SharePoint en de BusinessBase Templates en Toolbox.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.