Nieuw in Microsoft Dynamics CRM 2016

Microsoft heeft vandaag de nieuwe Dynamics CRM 2016 (Versie 8.0) gereleased voor zowel CRM online als CRM onpremise . Met CRM 2016 wil Microsoft customer engagement naar een hoger niveau tillen met verbeteringen en innovaties op vijf belangrijke gebieden: Productiviteit, Social, Mobiliteit, Analytics en Kennis.

nieuw-in-microsoft-dynamics-crm-2016

CRM-app voor Outlook: De CRM-app voor Outlook, die werd geïntroduceerd in CRM Online 2015 Update 1 van CRM, maakt het gemakkelijk om e-mails bij te houden, contactpersonen vanuit een e-mail toe te voegen of zelfs nieuwe records te maken voor het bijhouden van e-mails. In deze versie zullen wij de ondersteuning uitbreiden met Firefox, Safari en Outlook voor Mac, naast de momenteel ondersteunde browsers Internet Explorer en Chrome.

Excel-integratie: Bekijk verkoopgegevens in vertrouwde Excel-sjablonen, voer what-if-analyses uit en upload de wijzigingen, allemaal met behoud van de werkcontext. Exporteer en analyseer gegevens in Excel vanaf uw mobiele apparaat met toegevoegde ondersteuning voor de apps CRM voor tablets en CRM voor telefoons.

nieuw-in-microsoft-dynamics-crm-2016

Documentgeneratie: Het samenstellen van gepersonaliseerde verkoopdocumenten op basis van CRM-gegevens is een stuk eenvoudiger geworden met documentgeneratie. Met één klik kunt u op eenvoudige wijze een document genereren vanuit CRM met vooraf gedefinieerde Word- en Excel-sjablonen.

Mobiele offline ondersteuning: Als uw systeembeheerder de nieuwe offline ervaring in CRM op telefoons en tablets heeft ingeschakeld, kunt u CRM bekijken en bewerken en bepaalde acties uitvoeren, zelfs wanneer u offline bent. Wanneer u weer online gaat, synchroniseert CRM automatisch de wijzigingen voor u. U hoeft uw concepten niet op te slagen zoals het geval was bij de eerdere offline ervaring.

nieuw-in-microsoft-dynamics-crm-2016

  • Dynamics CRM 2016 Release Preview Guide
  • Get ready for the next release

 


Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.