Nieuwe release BusinessBase for Microsoft CRM - 2013.1

Utrecht, 15 januari 2013 In januari komt de nieuwe kwartaal release van BusinessBase for Microsoft Dynamics CRM weer vrij. Centraal in deze release staan de vernieuwde functionaliteit voor project templates. Functioneel zijn er een aantal uitgebreide aanvullingen gerealiseerd, die voor alle betreffende BusinessBase for Microsoft Dynamics CRM  klanten beschikbaar komen. Een paar highlights:

Project Templates

Het is vanaf nu mogelijk om een nieuw project aan de hand van een template te maken. Hierdoor wordt het voor een gebruiker een stuk eenvoudiger om een project aan te maken met eenzelfde basisinrichting. Veel bedrijven hanteren bij diverse projecten dezelfde inrichting. Bijvoorbeeld 5 fases, een vooronderzoeksfase, opstartfase, hoofdfase, afronding en nazorg. De template kan zowel vanuit de sales order (met projectItem) als rechtstreeks bij het maken van een nieuw project worden gebruikt.

Exchange appointment link naar Project en Work Order

Bij het plannen van activiteiten binnen een project via de resource planner of het activity schedule wordt vanuit BusinessBase automatisch een afspraak in Exchange/Outlook aangemaakt voor de desbetreffende resource. Naast de reeds aanwezige NAW en projectinformatie is hier nu een extra link naar het betreffende project toegevoegd zodat  u direct vanuit de Outlook afspraak op de projectdetails, uren en planning kunt inzoomen. Dit werkt ook voor work orders.

Sales Project

Het is nu voor sales ook mogelijk om een project vanuit de offerte te maken bedoeld voor om hun commerciële uren op te schrijven. Zo kan in kaart worden gebracht hoe veel tijd door sales is geïnvesteerd in het verkrijgen van de order. Zo heeft u een totaaloverzicht van alle uren die gemoeid zijn geweest bij het gehele project, vanaf sales tot oplevering en kunt u de verdere project voortgang, geschreven uren, items etc. registreren onder hetzelfde project.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.