Noldus Information Technology kiest voor toekomstvaste Microsoft Dynamics CRM oplossing van BusinessBase

Noldus Information Technology ontwikkelt software en systemen voor het meten en analyseren van menselijk of dierlijk gedrag ten behoeve van biologisch, psychologisch, ergonomisch en medisch onderzoek. Binnen het toepassingsgebied ICT ligt de focus op analyse van mens-computerinteractie, ‘user experience’ en bruikbaarheidstesten. Het bedrijf heeft ruim 100 medewerkers en 10 vestigingen verspreid over Europa, de Verenigde Staten en China.

Noldus Information Technology  heeft gekozen voor de online Microsoft Dynamics CRM oplossing van BusinessBase voor sales, marketing en service met een integratie naar Microsoft Dynamics NAV, waardoor er geen dubbele vastleggingen meer nodig zijn. BusinessBase is CRM branchespecialist voor ICT, Telecom, High-Tech en Zakelijke Dienstverlening met CRM oplossingen en CRM verbetertrajecten van lead-to-cash. www.noldus.com

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.