Onze kennisbank

E-book

Omnichannel klantenservice

Het échte gesprek vervangt ticketing en casemanagement. Omnichannel van Microsoft biedt de perfecte software om jouw

Lees verder
Blog

Ben jij ook wel eens bang 😨?

Ben jij ook wel eens bang dat je jouw klanten teveel berichten stuurt? Dat je Leads

Lees verder
Blog

Wave 2 2022

Wave 2 van 2022 brengt weer een tal aan verbeteringen en nieuwe functionaliteit naar het Dynamics

Lees verder
Blog

Gegevensuitwisseling tussen Dynamics Customer Engagement en andere applicaties in je organisatie – deel 2: Gegevens synchroniseren

In deel 1 van deze blogserie zijn we ingegaan op de mogelijkheden die er zijn om

Lees verder
Blog

Gegevensuitwisseling tussen Dynamics Customer Engagement en andere applicaties in je organisatie – deel 1: klantBEELD

Inleiding Als Dynamics 365 Customer Engagement specialist weten wij als geen ander dat een Dynamics 365

Lees verder
Blog

Releasewave 1 2022 Sales

Meer verkopen door inzicht in je klanten? Dynamics 365 Sales geeft sales medewerkers alle tools om

Lees verder
Blog

Release Wave 1 2022: Dynamics Customer Insights

Helaas staan alle nieuwe features in de Release Wave 1 2022 voor Customer Insights nog op

Lees verder
Blog

Verlof aanvragen

Verlof aanvragen? Maar welke verlofdagen moet je nu eerst gebruiken? De vakantieperiodes komen er weer aan

Lees verder
E-book

Performance Management

Bij performance management werken medewerkers en het management samen om de doelstellingen, het loopbaantraject, de ontwikkeling

Lees verder
Blog

Veelbelovende ontwikkelingen voor D365 HR!

Zoals je wellicht al ter ore was gekomen: Dynamics 365 HR zal samengevoegd worden met de

Lees verder
Blog

Maak het met Release Wave 1 2022 Dynamics 365 Marketing

De Release Wave 1 2022 voor Dynamics 365 Marketing gaat over maken. We maken het nog

Lees verder
Blog

Introductie Release Wave 1 2022

Introductie In april 2022 start Microsoft met het uitrollen van een nieuwe Release Wave. Dit houdt

Lees verder