Onze kennisbank
Omnichannel klantenservice
Het échte gesprek vervangt ticketing en casemanagement. Omnichannel van Microsoft biedt de perfecte software om jouw…
Lees verderBen jij ook wel eens bang 😨?
Ben jij ook wel eens bang dat je jouw klanten teveel berichten stuurt? Dat je Leads…
Lees verderWave 2 2022
Wave 2 van 2022 brengt weer een tal aan verbeteringen en nieuwe functionaliteit naar het Dynamics…
Lees verderGegevensuitwisseling tussen Dynamics Customer Engagement en andere applicaties in je organisatie – deel 2: Gegevens synchroniseren
In deel 1 van deze blogserie zijn we ingegaan op de mogelijkheden die er zijn om…
Lees verderGegevensuitwisseling tussen Dynamics Customer Engagement en andere applicaties in je organisatie – deel 1: klantBEELD
Inleiding Als Dynamics 365 Customer Engagement specialist weten wij als geen ander dat een Dynamics 365…
Lees verderReleasewave 1 2022 Sales
Meer verkopen door inzicht in je klanten? Dynamics 365 Sales geeft sales medewerkers alle tools om…
Lees verderRelease Wave 1 2022: Dynamics Customer Insights
Helaas staan alle nieuwe features in de Release Wave 1 2022 voor Customer Insights nog op…
Lees verderVerlof aanvragen
Verlof aanvragen? Maar welke verlofdagen moet je nu eerst gebruiken? De vakantieperiodes komen er weer aan…
Lees verderPerformance Management
Bij performance management werken medewerkers en het management samen om de doelstellingen, het loopbaantraject, de ontwikkeling…
Lees verderVeelbelovende ontwikkelingen voor D365 HR!
Zoals je wellicht al ter ore was gekomen: Dynamics 365 HR zal samengevoegd worden met de…
Lees verderMaak het met Release Wave 1 2022 Dynamics 365 Marketing
De Release Wave 1 2022 voor Dynamics 365 Marketing gaat over maken. We maken het nog…
Lees verderIntroductie Release Wave 1 2022
Introductie In april 2022 start Microsoft met het uitrollen van een nieuwe Release Wave. Dit houdt…
Lees verder