Proserve stapt over op Microsoft Dynamics CRM

Proserve geeft BusinessBase de opdracht om hun sales, projecten & uren en contracten te migreren naar een nieuwe Microsoft Dynamics CRM 2013 oplossing met een Unit4 Multivers koppeling. Proserve gaat binnen CRM gebruik maken van de BusinessBase Toolbox, Templates en Add-ons voor een snellere start en acceptatie en geïntegreerde bedrijfsvoering.

Proserve is een zakelijke Internet Service Provider (ISP) die de nadruk legt op het leveren van een kwalitatief hoogstaande dienstverlening met een persoonlijke benadering. Proserve richt zich op bedrijven waarbij internetconnectiviteit en internetdiensten van wezenlijk belang zijn voor de bedrijfsvoering. Proserve is onderdeel van de IT-Ernity groep. Met circa honderd werknemers bedient het bedrijf meer dan 50.000 klanten, beheert het 150.000 domeinnamen en ruim 6.000 servers. Vanuit haar vestigingen in Amsterdam, Zwolle, Son en Papendrecht levert zij– samen met diverse gerenommeerde partners – internetservices in de breedste zin van het woord. Binnen de IT-Ernity groep is proserve het merk van waaruit de klanten in het corporate segment en de overheid worden bediend met het faciliteren van Infrastructure en Platform as a Service (IaaS en PaaS) en levert men managed services.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.