Steun Alp d'HuZes voor de strijd tegen kanker

Alpe d'HuZes is een actie waarbij fietsers, alleen of in een team, geld bijeen fietsen waarmee zij een bijdrage leveren aan de strijd tegen de gevolgen van kanker. Op één dag wordt minstens zes maal de legendarische Alpe d'Huez beklommen. Een bijna onmogelijke opgave. Toch lukte het in de jaren 2006 tot en met 2011 al heel veel deelnemers, zelfs een aantal (ex-)kankerpatiënten. In 2010 werd een recordbedrag van meer dan 12 miljoen Euro opgehaald! In het zesde en daarmee het Alpe d'HuZes lustrumjaar 2011 werd dat enorme bedrag van 2010 verpulverd met 20.176.381,45 euro!

Opgeven is geen optie | Alpe d'HuZes 20122012 wordt de 7e keer, het doel voor 2012 is dan ook om het recordbedrag wederom te verpulveren en fietsen we voor de 30 miljoen! BusinessBase sponsoort een deelnemend team die op 6 en 7 juni de Alpe d'Huez gaan beklimmen.

Alpe d'HuZes en haar Anti-strijkstokbeleidAlpe d'HuZes hanteert een strikt anti-strijkstok beleid. Alleen daardoor kunnen zij garanderen dat 100% van het ingezamelde geld ook daadwerkelijk ten goede komt aan het onderzoek naar de bestrijding en preventie van kanker. Het KWF Alpe d'HuZes fonds wordt voor verschillende doelen gebruikt, hier een overzicht van de bestedingsdoelen.

Meer weten? www.opgevenisgeenoptie.nl

 

 

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.