Succesvol eerste kwartaal BusinessBase

Nieuwe implementaties voor ICT bedrijven: Eredivisie Live, Radio Access, Odysseus, Synobsys, ACC, Mtel, Dari,

Launch Microsoft Dynamics CRM 2011 - 16 februari 2011Tijdens deze  enerverende middag hebben de 500 geïnteresseerden kennis kunnen maken met Microsoft Dynamics CRM 2011 en concrete tools en ideeën ervaren om hun  processen klantgerichter te maken. Ook Emo Prins, CEO van BusinessBase, heeft tijdens deze middag gesproken over de toegevoegde waarde van de BusinessBase branche oplossing voor de ICT, Telecom en Media sector.

Organisator Congres ICT ondernemerschap 2011 - 17 maart 2011De 200 aanwezige ICT directies en dga’s hebben het ICT ondernemerschap congres 2011 bijgewoond in het hoofdkantoor van  ABN AMRO te Amsterdam. ICT Ondernemerschap is ontstaan vanuit de behoefte om niet de technologie centraal te stellen, maar juist een goed beeld te krijgen over de zakelijke aspecten van uw ICT-onderneming. Het onafhankelijke congres heeft getracht antwoord te geven op de vraagstellingen rondom het thema 'groei versus winst'. En een beeld te geven hoe stakeholders zoals klanten, banken en strategische partijen vanuit hun eigen invalshoek en thought leadership dit thema benaderen. Reacties:“Erg goed event vorige week.  Zeker niet te commercieel, maar oprecht kennis- en netwerkevent”.“Goed initiatief, goed congres, inhoudelijk to the point en actueel. Doorgaan”

Nieuwe oplossingen en persberichtenPersbericht Microsoft Dynamics CRM connector voor TwinfieldPersbericht Microsoft Dynamics CRM Customer Selfservice Portal

> Meer nieuws

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.