Terugblik van CX en CRM in 1 Day

Vorige week vond CX en CRM in 1 day plaats. Hét grootste CX en CRM event van Nederland. Bekijk hier een terugblik van deze geslaagde dag!

De klantreis en klantbeleving stonden centraal tijdens het event. Hoe levert u een goede customer experience? Wat is dat eigenlijk en wat komt daarbij kijken? En wat is de rol van CRM binnen customer experience in een multichannel omgeving? Foto-impressie Customer Experience & CRM In 1 Day 2016

Zonder CRM geen goede Customer Experience?

Emo Prins CEO van BusinessBase ging in op de centrale rol van CRM bij Customer Experience Management in zijn presentatie ‘CRM als Customer Action HUB’

Deze strategie gaat er vanuit dat CRM gebruik maakt van realtime data uit andere systemen waardoor er een integraal overzicht ontstaat van al het klantcontact. CRM werkt optimaal als het is aangesloten op alle online en offline processen, immers alleen dan creëer je een totaal klantbeeld. CRM helpt dan direct bij het organiseren van een optimale klantbediening, draagt bij aan het effectiever genereren van meer business en zorgt voor meer efficiency bij klantbediening.

Emo presenteert

Vanuit een centrale HUB direct inzicht in alle touchpoints in het online gedrag op de website/klantportal, contacthistorie met service agents, contractstatus, verbruiksgegevens, next best actions en nog veel meer.

CRM 3.0 Centrale hub

Andere artikelen

Van lead generatie naar lead nurturing

Voor salesteams zijn leads natuurlijk van levensbelang. En...

13 tips om je CRM te laten gebruiken

Na de aanschaf van een nieuw CRM-systeem draait het...

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.