Transparent BV migreert naar Microsoft Dynamics CRM 2013

Transparent migreert naar Microsoft Dynamics CRM 2013

Transparent is door BusinessBase in 3 weken doorlooptijd gemigreerd naar de nieuwste Microsoft Dynamics CRM 2013 versie. Met vestigingen in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Italië en de Verenigde Staten is Transparent een internationale onderneming, die sinds haar oprichting in 2000 gespecialiseerd is in accounts payable (AP). Waaronder recovery audit, rapportage & advies (procesoptimalisatie) en actieve AP benchmarking. Op onafhankelijke wijze analyseert Transparent de AP processen door middel van zelf ontwikkelde datamining technologie. Simpel gezegd helpen zij organisaties (grote, veelal internationale opererende ondernemingen en overheidsinstanties) om direct geld vrij te maken uit hun historische AP en op basis van data-analyse adviezen te geven om AP processen structureel te verbeteren en zo duurzaam geld te besparen.

Met Microsoft Dynamics CRM 2013 profiteert Transparent van alle voordelen:

  • Nieuwe gebruikers interface: Cleaner, sneller en intuïtiever. Zonder pop-ups of het continue switchen tussen applicaties.
  • Proces begeleiding: De proces begeleiding helpt gebruikers om taakgericht te werken en is volledig configureerbaar, zodat u de flexibiliteit heeft om snel in te spelen op veranderende behoeften.
  • Mobile CRM: Nieuwe gratis Windows 8, Android en iPad applicaties houden uw sales team connected ongeacht waar ze zijn, en leveren een naadloze ervaring op zowel tablet als telefoon.
  • Social CRM: Grensverleggend samenwerken met de krachtige mogelijkheden van Yammer, Skype en Lync binnen Microsoft Dynamics CRM.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.