Verslag | ICT ondernemerschap 2012

13 april 2012, Op donderdag 29 maart organiseerde BusinessBase voor het derde achtereen volgende jaar het congres voor de ICT ondernemer, met dit jaar als thema 'Kansen in Crisis'. De ruim 200 genodigden beoordeelden de dag met een ruimte 8! De lat voor de 2013 editie ligt dus hoog. Lees hier meer over Dynamics CRM.

ICT Ondernemerschap is ontstaan vanuit de behoefte om niet de technologie centraal te stellen, maar juist een goed beeld te krijgen over de zakelijke aspecten van uw ICT-onderneming. Het onafhankelijke congres heeft getracht antwoord te geven op de vraagstellingen rondom het thema 'groei versus winst'. En een beeld te geven hoe stakeholders zoals klanten, banken en strategische partijen vanuit hun eigen invalshoek en thought leadership dit thema benaderen.   Voor vragen of input voor de 2013 editie kunt contact met ons opnemen op 030-2415538. 

Congres: ICT Ondernemerschap 2012| Kansen in CrisisDoelgroep: Directies en DGA’s van ICT organisaties met 10-300 medewerkersLocatie: Auditorium, hoofdkantoor ABN AMRO AmsterdamInitiator: BusinessBaseParticipanten: ABN AMRO, Microsoft, Skillcity, ICT Office, PIBN, Universiteit       Utrecht, Deloitte, IAB, DHPA, Telecom Society, Partner Master Class, ISVWorld

 

 

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.