What's new in CRM 2013

Microsoft plant de volgende CRM release met codenaam Orion voor oktober 2013. Deze nieuwe versie zal in de markt worden gezet als Microsoft Dynamics CRM 2013. Microsoft streeft ernaar om mensen te helpen op hun best te zijn door processen, techniek, gebruikers en klanten met elkaar te verbinden. Het wordt steeds belangrijker om klanten een gedifferentieerde en boeiende ervaring te leveren in een wereld waarin iedereen altijd online is en de sociale media elk individu een krachtige stem geeft. Microsoft denkt dat uw Customer Relationship Management (CRM)-systeem hierin een cruciale rol kan spelen. Waar veel andere CRM systemen verouderd raken, lanceert Microsoft nu iets compleet nieuws.

  • Re-designed gebruikers ervaring: Cleaner, sneller en intuïtiever. Zonder pop-ups of het continue switchen tussen applicaties.
  • Proces begeleiding: De proces begeleiding helpt uw ​​gebruikers om taakgericht te werken en is volledig configureerbaar, zodat u de flexibiliteit heeft om snel in te spelen op veranderende behoeften.
  • CRM on the go: Nieuwe Windows 8 en iPad applicaties houden uw sales team connected ongeacht waar ze zijn, en leveren een naadloze ervaring op verschillende apparaten.
  • Social in context: Grensverleggend samenwerken met de krachtige mogelijkheden van Yammer binnen Microsoft Dynamics CRM.

Microsoft Licensing – Nieuwe versiesMet de launch van CRM 2013 komt er een nieuw licentie beleid. De nieuwe versies worden:

• Essential• Basic• Professional

http://www.microsoft.com/en-us/dynamics/crm-vision.aspx

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.