What's new in Microsoft Dynamics CRM 2011

BusinessBase is volop aan de slag met Microsoft Dynamics CRM 2011

Microsoft Dynamics CRM is wereldwijd de snelst groeiende oplossing voor (online) sales, service en marketing. Meer dan 2 mln gebruikers in 80 landen  maken dagelijks gebruik van Microsoft Dynamics CRM. Onlangs is de nieuwste versie van Microsoft Dynamics CRM 2011 gelanceerd met nieuwe en verbeterde functies die u helpen om de effectiviteit en de productiviteit van uw organisatie te verhogen. BusinessBase biedt op basis van Microsoft Dynamics CRM 2011 en 4.0 dynamische branche oplossingen van sales tot service en van lead tot factuur.

Vertrouwde Microsoft Office user-interfaceMicrosoft Dynamics CRM 2011 introduceert een nieuwe herkenbare Office 2010 ribbon voor alle Microsoft Dynamics CRM, Office en Outlook software. De nieuwe ribbon levert een consistente, vertrouwde navigatie en gebruikers ervaring, die helpt om  Microsoft Dynamics CRM optimaal te integreren met uw Office 2010 omgeving.

Geavanceerde gebruikers personalisatieMet Microsoft Dynamics CRM 2011 kunt u een persoonlijke workplace configureren, inclusief dashboards, die is afgestemd op uw unieke rol en informatie behoefte.  Door het personaliseren van deze workplace bent u vrij in het instellen van de specifieke informatie waarmee Microsoft Dynamics CRM voor u zal openen.  Elke gebruiker heeft controle over de dashboards die worden weergegeven, welke links zichtbaar zijn op de workplace, hoeveel records worden weergegeven in de lijsten, hoe getallen en data worden weergegeven  en de taal voor de gebruikersinterface.

Rol-gebaseerde schermen en overzichtenMicrosoft Dynamics CRM 2011 toont schermen en overzichten op basis van gebruikersrollen.  Dit zorgt ervoor dat de zakelijke professionals in uw organisatie snel toegang krijgen tot de relevante informatie die zij nodig hebben.  Ook voorkomt het dat gebruikers toegang hebben tot gegevens waarvoor ze geen rechten hebben.

DashboardsDashboards zijn krachtige functies in Microsoft Dynamics CRM 2011.  Met de dashboards ziet u in één  oogopslag alle belangrijke informatie die u dagelijks nodig heeft om belangrijke zakelijke beslissingen te nemen.  Verzamel en presenteren informatie uit verschillende plaatsen in Microsoft Dynamics CRM in een snel leesbaar formaat, zodat u niet op meerdere gebieden hoeft te zoeken naar de gewenste informatie.  De dashboards zijn eenvoudig te maken en gemakkelijk aan te passen naar uw veranderende zakelijke behoeften.

Inline data visualisatieIn Microsoft Dynamics CRM 2011, kunt u snel inline grafieken met drill-down intelligentie creëren en delen.  Met behulp van deze grafieken, kunt u visueel snel gegevens ontdekken voor nieuwe inzichten die bijdragen aan het succes van uw organisatie.  Deel uw grafieken met andere gebruikers of teams in de organisatie en importeer grafieken gemaakt door andere gebruikers in uw administratie.

 

Krachtige Outlook ervaringMicrosoft Dynamics CRM 2011 verbetert de integratie van Microsoft Dynamics CRM in Microsoft Office Outlook.  Het maakt volledig gebruik van de natuurlijke Outlook-functionaliteit, zoals previews en voorwaardelijke opmaak, en presenteert Microsoft Dynamics CRM gebieden als sub-mappen in Outlook e-mailmappen. Op een paar uitzonderingen na, zijn deze Microsoft Dynamics CRM gebieden in Outlook gelijk aan de browser versie.Document managementAls uw organisatie gebruikmaakt van Microsoft SharePoint Server 2010, kunt u eenvoudig documenten beheren die tot bepaalde entiteiten behoren.  Met behulp van Windows SharePoint als uw document systeem en de naadloze interface in Microsoft Dynamics CRM 2011 kunt u snel documenten toevoegen en bewerken.  Bij het instellen van document management maakt Microsoft Dynamics CRM de structuur van uw Windows SharePoint-site die werkt met de entiteiten en records die u wilt gebruiken voor document management.

Goal management en KPI'sMicrosoft Dynamics CRM 2011 biedt u de mogelijkheid om key performance indicatoren voor de gezondheid van uw bedrijfsvoering te definiëren.  Op deze manier kunt u de resultaten volgen, meten en vergelijken met de doelstellingen van uw organisatie.  Ook voor marketing campagnes of fiscale periodes kunt u snel en gemakkelijk doelstellingen definiëren.  Combineer kleinere doelen, zoals voor specifieke teams of gebieden, in de algemene doelen voor uw organisatie. 

Interactieve proces dialogen en workflowsMicrosoft Dynamics CRM 2011 breidt de workflow engine uit met het toevoegen van interactieve dialogen. Dialogen vormen een consistente boodschap naar uw klanten.  Met gebruik van stap-voor-stap scripts kunt u informatie verzamelen en verwerken. Enerzijds kunt u de dialoog functie gebruiken om uw interne processen of de interactie met uw klanten te begeleiden en te standaardiseren. Anderzijds kunt u met deze functionaliteit de dialoogprestaties en veelzijdigheid verhogen door de integratie van workflow logica.  Met deze workflow logica kunt u op basis van de antwoorden van een klant of gebruiker willekeurige vervolgtaken automatiseren.

Solution ManagementSolution management in Microsoft Dynamics CRM 2011 wordt een nieuwe manier om uw aanpassingen op te slaan en te delen met andere gebruikers.  Creëer zelf een oplossing of importeer een oplossing gemaakt door een ontwikkelaar buiten uw organisatie.  Het is gemakkelijk om een oplossing te delen met andere gebruikers.  Een managed oplossing kan alleen worden aangepast door specifieke gebruikers.  Een onbeheerde oplossing kan bewerkt worden door elke gebruiker met een geschikte rol.  Een oplossing heeft een versie nummering, relaties met instanties en andere componenten, en beveiligingsfuncties op basis van gebruikersrollen.

> Meer nieuws 

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.