In 6 stappen burgers en bedrijven beter bedienen

Ask Roger

20 april, 2021 - 11:00 tot 12:00 - Webinar

De digitale transformatie is een uitdaging voor veel gemeenten. Inwoners en bedrijven willen steeds persoonlijker, beter en sneller bediend worden. Dit vraag iets anders van de manier waarop klantcontact en interactie georganiseerd wordt. Er moet gekeken worden naar de verschillende kanalen, de processen, maar ook de mate waarin het succes van deze interactie gemeten wordt. Met als doel, burgers en bedrijven steeds beter bedienen. Op deze manier wordt flexibel en persoonlijk contact bereikbaar voor elke gemeente.  

Hoe zorg je als gemeente voor een flexibel systeem waarbij het mogelijk wordt om inwoners op elke gewenste manier te helpen? Met Microsoft Teams als basis is dit doel binnen handbereik. In dit webinar leggen we het uit door middel van een duidelijk stappenplan en praktijkvoorbeelden.

Onderwerpen die aanbod komen:

  • Samenwerken in Microsoft Teams
  • Alle communicatiekanalen overzichtelijk bij elkaar
  • CRM en data integratie
  • Verhoog productiviteit met bots en portals
  • Klaar voor de toekomst met Power Platform

Na dit webinar weet je welke mogelijkheden voor jouw gemeente er allemaal zijn om het contact met de burger te verbeteren. Je raakt geïnspireerd om binnen jouw gemeente een belangrijke stap in de digitale transformatie te maken.

Sprekers

  • Arjen Janssen - Business Consultant (BusinessBase)
  • Patrick Scherbeijn - Business Development Director (Ask Roger!)
  • Remko de Kramer – Moderator (Microsoft)

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Dynamics CRM 365?

Wil jij Dynamics 365 CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

crm strategie