Always on Service

Ontwikkel een 360-view van de klant en bied 24/7 ondersteuning

4 november, 2021 - 11:00 tot 12:00 - Webinar

Naarmate innovatie een constante wordt, worden organisaties ertoe aangezet om gebruik te maken van built-in intelligence, automatisering en mixed reality om ervoor te zorgen dat teams de juiste middelen krijgen om real time ondersteuning te bieden aan klanten. Merkbaar is dat organisaties zich blijven aanpassen aan een nieuwe manier om te reageren op service gerelateerde vragen, daarom we willen jou en je team graag uitnodigen voor onze Microsoft Discover-workshop over Always-On Service en hoe deze in te schakelen.

De Discover-workshop is bedoeld om je te inspireren met nieuwe ideeën en succesverhalen van moderne bedrijven die technologie gebruiken om groei te stimuleren. Maar ook om je te helpen nieuwe kansen te ontdekken binnen jouw eigen bedrijf waar je een ongeëvenaarde productiviteit op de werkplek kunt leveren, en je te laten experimenteren met de nieuwste tools van Microsoft Business Applications.

Tijdens deze workshop komen aan bod:

  • Hoe je passende en empathische klantervaringen biedt door meer virtuele interacties, gepersonaliseerde klantgesprekken en klantgerichte betrokkenheid.
  • Hoe je jouw bedrijfsoperaties afstemt op vraag van de klant, met verbeterde productiviteit van agents, 360-graden overzicht van klant assets en 24/7 ondersteuning.
  • Hoe je zinvolle acties met resource-optimalisatie stimuleert, deze proactief onderhoudt en automatisering van contractverlengingen.
  • Hoe je technici en agenten de juiste tools op het juiste moment geeft, door het verbeteren van de real time troubleshooting en het vergroten van expertkennis, medewerkersbetrokkenheid en interne communicatiekanalen.

Sprekers:

  • Arjen Jansen, Business Consultant
  • Timo Bax, CTO

Inschrijving is nog niet geopend. Dit zal op een later moment gebeuren.

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Dynamics CRM 365?

Wil jij Dynamics 365 CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

crm strategie