CRM in 1 Day

Customer Experience als strategie en onderscheidend vermogen

15 september, 2016 - 08:45 tot 17:15 - Spant! Bussum

Hoe zorgt u dat klanten klant blijven? Sterker nog, dat klanten niet alleen terugkomen maar ook uw bedrijf, product of dienst aanbevelen bij anderen? Daar waar eerst ‘service’ werd gezien als de manier om u te onderscheiden van de concurrent, lijkt nu ‘klantbeleving’ die plek te hebben ingenomen.

Maar hoe levert u een goede customer experience? Wat is dat eigenlijk en wat komt daarbij kijken? Wat is de rol van CRM binnen customer experience. Hoe levert u een top klantbeleving in een multichannel omgeving? En wat is de rol van het merk hierin? Wat zijn inspirerende cases en learnings in dit jonge vakgebied?

Dag vol met cases, kennis, inspiratie en netwerken

Tijdens Customer Experience en CRM in 1 Day nemen we u graag mee op (klant)reis en gaan we uitgebreid in op de vele onderdelen zoals customer journey mapping, agile CX, business cases, klantstrategie, CRM, managen van CX en CRM programma’s, b2b in cx, persona’s, en klantwaarde. Aan de hand van inspirerende, internationale keynotes, aansprekende cases en praktische workshops zet u de volgende stap met customer experience management met als eindbestemming Customer Excellence.

Voor wie?

Customer Experience & CRM in 1 Day is voor iedereen die zich bezighoudt met crm, customer experience management, klantstrategie en klanten in relatie tot marketing, sales en service. In één dag kunt u veel specifieke kennis vergaren en in contact komen met vijfhonderd vakgenoten. Wilt u een klant- en crm-strategie opzetten? Gaat u een crm-programma starten? Hoe kunt u uw sales en pricing processen verbeteren? Staat u voor de keuze van een crm-oplossing? Hoe haalt u meer uit uw bestaande crm-omgeving? Wilt u uw contactcenter beter of anders gaan inzetten? Hoe kunt u klantloyaliteit verbeteren? Of wilt u weten hoe u met social crm, communities en sociale media om moet gaan? Dit zijn enkele vragen waar u op CRM in 1 Day een antwoord kunt krijgen.

In een zorgvuldig samengesteld programma worden door verschillende organisaties branche-ervaringen gedeeld en komen crm-aspecten op het gebied van strategie en verandermanagement aan bod. Er zijn tracks over onder andere social crm, customer intelligence, customer experience management, customer service, social selling, mobile crm, campagne management, big data en nog veel meer.

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.