Customer Data Platform: waarom elk bedrijf er een zou moeten hebben

21 januari, 2020 - 11:00 tot 12:00 - Webinar

Praktische informatie

  • Datum: dinsdag 21 januari 2020
  • Tijd: 11:00 - 12:00
  • Organisator: BusinessBase
  • Expert: Timo Bax, CTO - BusinessBase
  • Expert: Michael Uenk, CCO - BusinessBase
  • Expert: Rob Schootman, Senior Technical Specialist - Microsoft

Systemen die klantdata verzamelen is niet nieuw. Klantdata vormt immers de basis van je klantrelaties en CRM-strategie. Dit is de basis voor het verbeteren van conversierate, de lifetime value te optimaliseren of churn rates te verlagen, het valt of staat met (betrouwbare) data. Van data naar inzichten en hier acties op zetten, ofwel digital feedback loop, is waar bedrijven vandaag veel aandacht voor hebben en terecht.

In deze webinar met Microsoft laat BusinessBase zien hoe je relevante interne en externe bronnen eenvoudig kan ontsluiten middels Customer Insights van Microsoft. Hiermee bouwen we een eenduidig klantbeeld op en koppelen dat aan de geavanceerde analytics en AI-technologie van Microsoft. Zo realiseren organisaties op een toekomstvaste manier een Customer Data Platform op basis van Dynamics 365 Customer Insights. Een CDP waarmee jij effectief je businessdoelen kunt realiseren.

Tijdens de webinar komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Visie en waarde van Customer Data Platform
  • Van klantdata naar een Customer Data Platform
  • Toevoegen van data uit externe bronnen (trends, weer en/of industrie)
  • Predictive analytics, AI en Machine Learning
  • Een doelgerichte roadmap en aanpak

BusinessBase, je Customer Insights partner

Samen bouwen we een compleet beeld van je klanten. Welke social media gebruiken ze, welke interesses hebben ze en wat is voor hen belangrijk? We ontwikkelen een single source of truth, een optimaal georchestreerde customer journey en slimme voorspellingen voor je marketing, sales en support teams. Van real-time aanbevelingen en churn forecasting tot fraudeopsporing en preventief onderhoud. Meer weten? We vertellen je er graag alles over.

Aanmelden

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Dynamics CRM 365?

Wil jij Dynamics 365 CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

crm strategie

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.