Customer Insights in a Day

Ontdek het gedrag van jouw klant en krijg direct meer inzicht tijdens deze Microsoft Discover workshop rondom Customer Insights

23 juni, 2021 - 12:30 tot 17:00 - Webinar

Ontdek het gedrag van jouw klant en krijg direct meer inzicht tijdens deze Microsoft Discover workshop rondom Customer Insights. 

Microsoft heeft het afgelopen jaar vol enthousiasme Dynamics 365 Customer Insights op de markt gebracht meer dan een geavanceerde analysetool. Met Customer Insights kan elke organisatie haar klantgegeven samensmelten en beter begrijpen. Hierdoor verkrijg je inzicht in de behoeften van de klant en kun je gepersonaliseerde ervaringen versterken.

Met krachtige tools voor Data Unification ondersteunt Dynamics 365 Customer Insights de creatie van een uniform klantprofiel. Jouw organisatie kan hierdoor transactionele, operationele en ervaringsgegevens benutten van alle Microsoft toepassingen inclusief Dynamics 365, maar ook Data uit andere applicaties en bronnen kan toegevoegd en gebruikt worden in Customer Insights.

Dynamics 365 Customer Insights maakt het beheer van dynamische en statische klantsegmenten mogelijk. Samen met de diepgaande integratie in Dynamics 365, het Power Platform, andere marketing automatiseringssystemen en het genereren van toonaangevende indicator- en KPI-gegevensvisualisaties biedt Customer Insights inzicht in de klantgegevens van jouw organisatie. 

Tijdens deze hands-on workshop ervaar je met een fictief scenario voor een retail klant de mogelijkheden die Customer Insights biedt:

Spreker:

  • Timo Bax - CTO

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Dynamics CRM 365?

Wil jij Dynamics 365 CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

crm strategie