Customer Insights in a Day

21 februari, 2020 - 10:00 tot 16:00 - Microsoft Nederland

Ontdek het gedrag van jouw klant en krijg direct meer inzicht tijdens deze Microsoft Discover workshop rondom Customer Insights. 

Microsoft brengt vol enthousiasme Dynamics 365 Customer Insights op de markt: een geavanceerde analysetool. Met Customer Insights kan elke organisatie haar klantgegeven samensmelten en beter begrijpen. Hierdoor verkrijg je inzicht in de behoeften van de klant en kun je gepersonaliseerde ervaringen versterken.

Customer Insights

Met krachtige tools voor Data Unification ondersteunt Dynamics 365 Customer Insights de creatie van een uniform klantprofiel. Jouw organisatie kan hierdoor transactionele, operationele en ervaringsgegevens benutten van alle Microsoft toepassingen inclusief Dynamics 365, maar ook applicaties van andere bronnen kunnen toegevoegd worden bij Customer Insights. 

Toonaangevende indicatoren

Dynamics 365 for Customer Insights maakt het beheer van dynamische en statische klantsegmenten mogelijk. Samen met de diepgaande integratie in Dynamics 365 for Customer Engagement, PowerApps, andere marketing automatiseringssystemen en het genereren van toonaangevende indicator-en KPI-gegevensvisualisaties biedt Customer Insights inzicht in de klantgegevens van jouw organisatie. 

Met deze workshop ervaar je met een fictief scenario voor een retail klant de Customer Insights:

  1. Microsoft Dynamics 365 Customer Insights-platform
  2. PowerApps
  3. Microsoft flow
  4. Power BI
  5. Common data service voor gegevens

Gratis deelnemen via BusinessBase? Gebruik onderstaand formulier.

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.