Webinar: 10:00 tot 11:00
Workshop: 11:00 tot 16:00
Ontdek het gedrag van jouw klant en krijg direct meer inzicht tijdens deze Microsoft Discover workshop rondom Customer Insights.
Bekijk hier de webinar en presentatie terug.
Microsoft brengt vol enthousiasme Dynamics 365 Customer Insights op de markt: een geavanceerde analysetool. Met Customer Insights kan elke organisatie haar klantgegeven samensmelten en beter begrijpen. Hierdoor verkrijg je inzicht in de behoeften van de klant en kun je gepersonaliseerde ervaringen versterken.
Customer Insights
Met krachtige tools voor Data Unification ondersteunt Dynamics 365 Customer Insights de creatie van een uniform klantprofiel. Jouw organisatie kan hierdoor transactionele, operationele en ervaringsgegevens benutten van alle Microsoft toepassingen inclusief Dynamics 365, maar ook applicaties van andere bronnen kunnen toegevoegd worden bij Customer Insights.
Toonaangevende indicatoren
Dynamics 365 for Customer Insights maakt het beheer van dynamische en statische klantsegmenten mogelijk. Samen met de diepgaande integratie in Dynamics 365 for Customer Engagement, PowerApps, andere marketing automatiseringssystemen en het genereren van toonaangevende indicator-en KPI-gegevensvisualisaties biedt Customer Insights inzicht in de klantgegevens van jouw organisatie.
Met deze workshop ervaar je met een fictief scenario voor een retail klant de Customer Insights:
- Microsoft Dynamics 365 Customer Insights-platform
- PowerApps
- Microsoft flow
- Power BI
- Common data service voor gegevens
Sprekers:
- Timo Bax
- Rob Schootman
Webinar 10:00 – 11:00 Webinar Rob Schootman (Microsoft) & Timo Bax (BusinessBase)
- 10:00 – 10:10 Welkom en uitleg van de dag
- 10:10 - 10:30 Rob Schootman - Microsoft Dynamics 365 & Power Platform
- 10:30 – 10:40 Wat is de waarde van klantdata, CDS en waar pas Customer Insights
- 10:30 – 10:50 Timo Bax – Customer Engagement Analytics Landschap
- 10:50 – 11:00 Q&A
Workshop (11:00 – 16:00 Virtual Workshop Customer Insights)
- 11:00 – 11:15 Demo Customer Insights – coffee bar
- 11:15 – 11:35 Module 1: Data Ingestion and Unification
- 11:35 – 12:20 zelf aan de slag met Module 1
- 12:20 – 12:30 check in voor vragen
- 12:30 – 13:00 lunch break
- 13:00 – 13:15 Demo stappen module 1
- 13:15 – 13:30 Vragen beantwoorden Module 1
- 13:30 – 13:45 Module 2: Loyaliteitsprogramma, eCommerce klanten en PoS aankoop
- 13:45 – 14:00 Dynamics 365 and Model Driven Apps
- 14:00 – 15:00 zelf aan de slag met module 2
- 15:00 – 15:25 Demo stappen module 2 & vragen beantwoorden
- 15:25 – 15:45 Customer Insights architectuur en totaal overzicht
- 15:45 – 16:00 vragen beantwoorden en afsluiten