Customer Insights in a Day

24 juni, 2020 - 10:00 tot 16:00 - BusinessBase - virtueel

Webinar: 10:00 tot 11:00
Workshop: 11:00 tot 16:00

Ontdek het gedrag van jouw klant en krijg direct meer inzicht tijdens deze Microsoft Discover workshop rondom Customer Insights. 

Bekijk hier de webinar en presentatie terug.

Microsoft brengt vol enthousiasme Dynamics 365 Customer Insights op de markt: een geavanceerde analysetool. Met Customer Insights kan elke organisatie haar klantgegeven samensmelten en beter begrijpen. Hierdoor verkrijg je inzicht in de behoeften van de klant en kun je gepersonaliseerde ervaringen versterken.

Customer Insights

Met krachtige tools voor Data Unification ondersteunt Dynamics 365 Customer Insights de creatie van een uniform klantprofiel. Jouw organisatie kan hierdoor transactionele, operationele en ervaringsgegevens benutten van alle Microsoft toepassingen inclusief Dynamics 365, maar ook applicaties van andere bronnen kunnen toegevoegd worden bij Customer Insights. 

Toonaangevende indicatoren

Dynamics 365 for Customer Insights maakt het beheer van dynamische en statische klantsegmenten mogelijk. Samen met de diepgaande integratie in Dynamics 365 for Customer Engagement, PowerApps, andere marketing automatiseringssystemen en het genereren van toonaangevende indicator-en KPI-gegevensvisualisaties biedt Customer Insights inzicht in de klantgegevens van jouw organisatie. 

Met deze workshop ervaar je met een fictief scenario voor een retail klant de Customer Insights:

  1. Microsoft Dynamics 365 Customer Insights-platform
  2. PowerApps
  3. Microsoft flow
  4. Power BI
  5. Common data service voor gegevens

Sprekers:

  • Timo Bax
  • Rob Schootman

Webinar 10:00 – 11:00 Webinar Rob Schootman (Microsoft) & Timo Bax (BusinessBase)

  • 10:00 – 10:10 Welkom en uitleg van de dag
  • 10:10 - 10:30  Rob Schootman - Microsoft Dynamics 365 & Power Platform
  • 10:30 – 10:40 Wat is de waarde van klantdata, CDS en waar pas Customer Insights
  • 10:30 – 10:50 Timo Bax – Customer Engagement Analytics Landschap
  • 10:50 – 11:00 Q&A

Workshop (11:00 – 16:00 Virtual Workshop Customer  Insights)

  • 11:00 – 11:15 Demo Customer Insights – coffee bar
  • 11:15 – 11:35 Module 1: Data Ingestion and Unification
  • 11:35 – 12:20 zelf aan de slag met Module 1
  • 12:20 – 12:30 check in voor vragen
  • 12:30 – 13:00 lunch break
  • 13:00 – 13:15 Demo stappen module 1
  • 13:15 – 13:30 Vragen beantwoorden Module 1
  • 13:30 – 13:45 Module 2: Loyaliteitsprogramma, eCommerce klanten en PoS aankoop
  • 13:45 – 14:00 Dynamics 365 and Model Driven Apps
  • 14:00 – 15:00 zelf aan de slag met module 2
  • 15:00 – 15:25 Demo stappen module 2 & vragen beantwoorden
  • 15:25 – 15:45 Customer Insights architectuur en totaal overzicht
  • 15:45 – 16:00 vragen beantwoorden en afsluiten

Deelnemen aan deze Customer Insights in a Day? Schrijf je hieronder in:

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Dynamics CRM 365?

Wil jij Dynamics 365 CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

crm strategie