Customer Success Clinic 2017

Converteer leads, close sales en creëer klantentrouw met Dynamics 365 CRM.

8 juni, 2017 - 09:00 tot 18:00 - Spant! Bussum

The Evolution of Customer Experience

Hoe kunnen we de verwachtingen van klanten overtreffen? Hoe zorgen we ervoor dat ze bij ons blijven kopen? En hoe krijgen we ze ook nog zover dat ze ons zullen aanbevelen bij anderen? Customer Experience is het toverwoord. Wat betekent dat nou precies en wat komt er allemaal bij kijken? In meer dan 25 sessies krijg je onder meer inzicht in verschillende cases en best practises, de laatste trends en hoe je een optimale Customer Experience kunt realiseren binnen je organisatie. Topics die o.a. naar voren komen: Customer Experience, BI, Insights & Analytics, IoT & Data-driven marketing, Microsoft Dynamics 365.

Microsoft en andere experts zullen hun visie delen rondom Digital Customer Engagement. Bovendien worden bezoekers tijdens dit evenement geïnspireerd en krijgen ze daarbij concrete handvatten hoe zij de oplossingen in de praktijk kunnen doorvoeren. Wij presenteren een case waarin je alles leert over het opkweken van leads, lead nurturing door middel van CRM.

Prijs: normaal 249 Euro, gratis voor Businessbase relaties

Agenda:

9:00 - 10:00        Broodjes en ontvangst

10:00 - 10:15      Opening door Jay Ramsanjhal, Chairman DynamicsHUB

10:15 - 11:15      Keynote DynamicsHUB

11:30 - 12:15      Keynote Microsoft

12:30 - 13:15      Lunch

13:15 - 16:45      Breakout Ronde 1, Breakout Ronde 1, Breakout Ronde 1

16:45 - 18:00      Netwerkborrel

Voor meer informatie en het volledige programma bekijk de site van Customer Succes Clinic

Prijs: normaal 249 Euro, gratis voor Businessbase relaties

Adres: Doctor Abraham Kuyperlaan 3
Postcode: 1402 SB
Plaats: Bussum

 

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.