The Evolution of Customer Experience
Hoe kunnen we de verwachtingen van klanten overtreffen? Hoe zorgen we ervoor dat ze bij ons blijven kopen? En hoe krijgen we ze ook nog zover dat ze ons zullen aanbevelen bij anderen? Customer Experience is het toverwoord. Wat betekent dat nou precies en wat komt er allemaal bij kijken? In meer dan 25 sessies krijg je onder meer inzicht in verschillende cases en best practises, de laatste trends en hoe je een optimale Customer Experience kunt realiseren binnen je organisatie. Topics die o.a. naar voren komen: Customer Experience, BI, Insights & Analytics, IoT & Data-driven marketing, Microsoft Dynamics 365.
Microsoft en andere experts zullen hun visie delen rondom Digital Customer Engagement. Bovendien worden bezoekers tijdens dit evenement geïnspireerd en krijgen ze daarbij concrete handvatten hoe zij de oplossingen in de praktijk kunnen doorvoeren. Wij presenteren een case waarin je alles leert over het opkweken van leads, lead nurturing door middel van CRM.
Prijs: normaal 249 Euro, gratis voor Businessbase relaties
Agenda:
9:00 - 10:00 Broodjes en ontvangst
10:00 - 10:15 Opening door Jay Ramsanjhal, Chairman DynamicsHUB
10:15 - 11:15 Keynote DynamicsHUB
11:30 - 12:15 Keynote Microsoft
12:30 - 13:15 Lunch
13:15 - 16:45 Breakout Ronde 1, Breakout Ronde 1, Breakout Ronde 1
16:45 - 18:00 Netwerkborrel
Voor meer informatie en het volledige programma bekijk de site van Customer Succes Clinic
Prijs: normaal 249 Euro, gratis voor Businessbase relaties
Adres: Doctor Abraham Kuyperlaan 3
Postcode: 1402 SB
Plaats: Bussum