The Digital Heart of doing Business
Op donderdag 24 mei aanstaande organiseert CraniumConnect (voorheen DynamicsHUB) haar business event Customer Success Clinic, met als thema The Digital Heart of doing Business.
Business executives Frank Scholte (Prominent), Emile Das (Vattenfall/Nuon), Ron Meijer (Kiwa) en Adrienne Wempe-de Jong (Kennr) zullen u in een bijzondere keynote presentatie inspireren met hun visie op customer engagement. Daarnaast hebben we na het succes in Dublin, Rob Hendriks gevraagd om ook voor onze Nederlandse gasten het inspirerende verhaal van de digitale transformatie van het Rijksmuseum te delen.
Dit is hét jaarlijkse evenement voor eindklanten van Microsoft, die uit eerste hand van collega-executives willen horen waarom zij succesvol zijn in hun transformatie naar een digitaal- en klantgedreven organisatie. Bovendien is de Customer Success Clinic de ideale plaats om aan de hand van interactieve sessies en contact met andere executives, inzicht te verkrijgen in welke business modellen en strategieën impact hebben en welke niet. Uiteraard zal zoals in voorgaande jaren, ook een blik op de toekomst geworpen worden over de impact van digital (o.a. AI, Analytics, Bots en IoT en Microsoft Dynamics 365) op customer success.
Voor wie?
Customer Success Clinic is voor eindklanten van Microsoft Business Applications en is gericht op tactische en strategische business executives die kennis en relevante inzichten willen verkrijgen van andere eindklanten die hun Microsoft succesverhaal van harte willen delen. Daarnaast is dit event ook geschikt voor executives die op de geïnformeerd willen worden over de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van digital customer engagement binnen het Microsoft landschap. Er zijn inmiddels beperkte plaatsen beschikbaar.
Agenda:
9:00 - 10:00 Registratie & koffie
10:00 - 12:00 Keynote | The Digital Heart of doing Business
12:00 - 13:00 CSC lunch
13:00 - 14:30 Breakoutronde 1
14:30 - 15:00 Pauze
15:00 - 16:30 Breakoutronde 2
16:30 - 17:30 CSC drinks