Customer Success Clinic 2018

The Digital Heart of doing Business

24 mei, 2018 - 09:00 tot 18:00 - Spant! Bussum

The Digital Heart of doing Business
Op donderdag 24 mei aanstaande organiseert CraniumConnect (voorheen DynamicsHUB) haar business event Customer Success Clinic, met als thema The Digital Heart of doing Business. 

Business executives Frank Scholte (Prominent), Emile Das (Vattenfall/Nuon), Ron Meijer (Kiwa) en Adrienne Wempe-de Jong (Kennr) zullen u in een bijzondere keynote presentatie inspireren met hun visie op customer engagement. Daarnaast hebben we na het succes in Dublin, Rob Hendriks gevraagd om ook voor onze Nederlandse gasten het inspirerende verhaal van de digitale transformatie van het Rijksmuseum te delen.

Dit is hét jaarlijkse evenement voor eindklanten van Microsoft, die uit eerste hand van collega-executives willen horen waarom zij succesvol zijn in hun transformatie naar een digitaal- en klantgedreven organisatie. Bovendien is de Customer Success Clinic de ideale plaats om aan de hand van interactieve sessies en contact met andere executives, inzicht te verkrijgen in welke business modellen en strategieën impact hebben en welke niet. Uiteraard zal zoals in voorgaande jaren, ook een blik op de toekomst geworpen worden over de impact van digital (o.a. AI, Analytics, Bots en IoT en Microsoft Dynamics 365) op customer success.

Voor wie? 
Customer Success Clinic is voor eindklanten van Microsoft Business Applications en is gericht op tactische en strategische business executives die kennis en relevante inzichten willen verkrijgen van andere eindklanten die hun Microsoft succesverhaal van harte willen delen. Daarnaast is dit event ook geschikt voor executives die op de geïnformeerd willen worden over de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van digital customer engagement binnen het Microsoft landschap. Er zijn inmiddels beperkte plaatsen beschikbaar.

Agenda:

9:00 - 10:00        Registratie & koffie

10:00 - 12:00      Keynote | The Digital Heart of doing Business

12:00 - 13:00      CSC lunch

13:00 - 14:30      Breakoutronde 1

14:30 - 15:00      Pauze

15:00 - 16:30      Breakoutronde 2

16:30 - 17:30      CSC drinks

Lees hier meer over het event

Meer evenementen

In onderstaand overzicht vind je alle CRM events die de aankomende periode zullen plaatsvinden en reeds plaatsgevonden hebben.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.